مرغ یارانه‌ای در بازار هندیجان توزیع می‌شود

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان به‌مناسبت ماه مبارک رمضان از توزیع مرغ یارانه‌ای در بازار این شهرستان خبر داد.

خالق شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در هندیجان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در مبارک رمضان و نیاز مردم به مایحتاج و اقلام مصرفی برای سفره‌های افطار، اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هندیجان اقدامات و برنامه‌های مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا مرغ یارانه‌ای در شهرستان توزیع می‌شود و خریداران می‌توانند نیاز خود را در این راستا تأمین و در صورت مشاهده گرانفروشی مراتب را به این اداره اطلاع دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان تصریح کرد: همچنین به‌منظور رفاه حال شهروندان و روزه‌داران، با حضور بازرسان ادارات و ارگان‌های نیروی انتظامی، مجمع امور صنفی، شبکه بهداشت و درمان همچنین شهرداری همه روزه در بازار شهرستان، قیمت اجناس و اقلام مورد بازبینی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: این اداره نیز به‌طور جداگانه در دو نوبت صبح و عصر با بازرسان ویژه، بازار شهرستان را مورد بازرسی قرار داده و در صورت مشاهده تخلف، مراتب را سریعاً پیگیری می‌کند.

شعبانی همچنین عنوان کرد: بازاریان هندیجانی مدنظر داشته باشند که قیمت مندرج بر روز کالاها را طبق نرخ دولتی افزایش دهند در غیر این‌صورت واحد صنفی آنها پلمب می‌شود.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای جلوگیری از سوءاستفاده قیمت اجناس است، گفت: امیدواریم با تعامل مضاعف شهروندان و بازاریان هندیجانی، بیش از پیش بتوان در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به مردم این منطقه گام برداشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *