حمایت ادارات امیدیه از ستاد مردمی پیشگیری از جرم

خورنا: فرماندار امیدیه با اشاره به حمایت ادارات این شهرستان از ستاد مردمی پیشگیری از جرم، گفت: ادارات امیدیه تحقق اهداف متعالی این ستاد را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، حسین لامی‌زاده صبح امروز در همایش سراسری هسته‌های ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم و حفاظت اجتماعی دادگستری شهرستان که با حضور مسئولان اجرایی در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان امیدیه برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و عملکرد دستگاه قضایی در سطح شهرستان اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان نظام بر اقدامات کینه‌توزانه خود افزوده‌ و با فعالیت‌های مخربانه، سعی بر ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی داشته‌اند.

وی افزود: با اینکه در هر قصد سوء و شیطانی خود به دلیل درایت رهبری و آگاهی مردم با شکستی سنگین مواجه شده‌اند اما تا به امروز برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به نقشه‌های شوم خود ادامه می‌دهند.

فرماندار امیدیه خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور اسلامی ما ثابت شده است هرگاه مردم، بسیجی‌وار حضوری یک‌رنگ و گسترده داشته‌اند، توانسته‌اند بر مشکلات فائق آیند.

وی ادامه داد: امیدواریم با ایجاد ستاد مهم و مقدس پیشگیری از وقوع جرم و حفاظت اجتماعی دادگستری بتوانیم بر برخی مشکلات و مسائل مرتبط با حوزه فعالیتی این ستاد پیروز شویم.

لامی‌زاده در پایان بر همکاری سایر دستگاه‌ها با این ستاد در پیشبرد اهداف آن تأکید کرد و گفت: تلاش برای تحقق اهداف متعالی و مردمی این ستاد باید در اولویت کار و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *