مؤسسه ترک اعتیاد در هندیجان راه‌اندازی می‌شود

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: مؤسسه ترک اعتیاد توسط ادارات بهزیستی و بهداشت در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در هندیجان اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی در شهرستان جلسه‌ای با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان ترتیب و در آن به بررسی مشکلات اجتماعی موجود در شهرستان پرداخته شد.

وی با اشاره به بررسی مسائل مطرح شده در این جلسه افزود: به‌منظور انجام پژوهش در خصوص معضل خودکشی و دیگر آسیب‌های اجتماعی موجود در شهرستان، اعتبار ویژه‌ای از استانداری اختصاص داده شد.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه مذکور عنوان شد که مؤسسه‌ای به‌منظور ترک اعتیاد توسط ادارات بهداشت و بهزیستی شهرستان راه‌اندازی شود و در آن به عضوگیری معتادان برای ترک نهایی بپردازند.

وی خطاب به دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: در راستای رفع مشکلات موجود در شهرستان و کاهش مشکلات اجتماعی نظیر اعتیاد باید همه مدیران و مسئولان شهری دست در دست یکدیگر به تعامل و همکاری بپردازند.

فرج‌الهی در ادامه بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان می‌تواند در راستای ارائه تبلیغات مناسب و بهینه در خصوص عدم ترویج ناهنجاری‌های اجتماعی و گرایش جوانان به سوی تبلیغات سوء دشمنان گام‌های مؤثری بردارد.

وی در ادامه با اشاره به دیگر مصوبات اجرایی جلسه استانداری اظهار کرد: تأمین اتوبوس به‌منظور برگزاری اردوهای زیارتی مشهد مقدس از دیگر مصوبات جلسه تشکیل شده با استانداری در شهرستان بوده است.

فرماندار هندیجان در پایان گفت: امیدواریم با تلاش مسئولان استانی و با تأمین اعتبارات مورد نیاز برای بخش‌های مختلف شهرستان بتوان در آینده‌ای نزدیک در راستای رفع مشکلات موجود در شهرستان گام‌های مؤثری برداشت.