مؤسسه ترک اعتیاد در هندیجان راه‌اندازی می‌شود

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: مؤسسه ترک اعتیاد توسط ادارات بهزیستی و بهداشت در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در هندیجان اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی در شهرستان جلسه‌ای با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان ترتیب و در آن به بررسی مشکلات اجتماعی موجود در شهرستان پرداخته شد.

وی با اشاره به بررسی مسائل مطرح شده در این جلسه افزود: به‌منظور انجام پژوهش در خصوص معضل خودکشی و دیگر آسیب‌های اجتماعی موجود در شهرستان، اعتبار ویژه‌ای از استانداری اختصاص داده شد.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه مذکور عنوان شد که مؤسسه‌ای به‌منظور ترک اعتیاد توسط ادارات بهداشت و بهزیستی شهرستان راه‌اندازی شود و در آن به عضوگیری معتادان برای ترک نهایی بپردازند.

وی خطاب به دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: در راستای رفع مشکلات موجود در شهرستان و کاهش مشکلات اجتماعی نظیر اعتیاد باید همه مدیران و مسئولان شهری دست در دست یکدیگر به تعامل و همکاری بپردازند.

فرج‌الهی در ادامه بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان می‌تواند در راستای ارائه تبلیغات مناسب و بهینه در خصوص عدم ترویج ناهنجاری‌های اجتماعی و گرایش جوانان به سوی تبلیغات سوء دشمنان گام‌های مؤثری بردارد.

وی در ادامه با اشاره به دیگر مصوبات اجرایی جلسه استانداری اظهار کرد: تأمین اتوبوس به‌منظور برگزاری اردوهای زیارتی مشهد مقدس از دیگر مصوبات جلسه تشکیل شده با استانداری در شهرستان بوده است.

فرماندار هندیجان در پایان گفت: امیدواریم با تلاش مسئولان استانی و با تأمین اعتبارات مورد نیاز برای بخش‌های مختلف شهرستان بتوان در آینده‌ای نزدیک در راستای رفع مشکلات موجود در شهرستان گام‌های مؤثری برداشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *