«فلافل آبادان» دیدنی می‌شود

خورنا – مستندساز آبادانی از ساخت فیلم جدیدش با نام «فلافل آبادان» خبر داد.

علی شهابی اظهار کرد: تصویربرداری فیلم مستند فلافل آبادان به‌صورت تقریبی به پایان رسیده است.

وی در همین خصوص اضافه کرد: پس از ایام سوگواری محرم، کار تدوین این فیلم را آغاز کرده و تلاش می‌کنیم که فیلم یادشده تا دو ماه آینده کامل شود.

کارگردان فیلم‌های «عینک ریبن»، «نسل» و «نون و آتش» با ارائه جزییات بیشتر ادامه داد: فیلم فلافل آبادان، مستندی اجتماعی است که به بررسی زوایای کمتر پرداخته شده در خصوص این غذای محلی می‌پردازد.

وی بیان کرد: در این فیلم علاوه بر صحنه‌های نمایشی با افراد قدیمی آبادان در جمع کسبه و بازاریان در خصوص موضوع مستند صحبت شده است.

شهابی با اشاره به چرایی پرداختن به موضوع فلافل در آبادان، تصریح کرد: به عقیده من آبادان و آبادانی همیشه موضوعات و حرف‌های ناگفته، شیرین و جذابی را برای گفتن دارند که من سعی دارم با تولید آثاری اجتماعی و تلویزیونی به آنها بپردازم.

وی، اکبر اودود، بهرام افروز و امین جوکار را بازیگران این مستند معرفی کرد و افزود: مجید مستعلی به‌عنوان صدابردار و امیر هدایتی نیز دستیار تصویر این فیلم هستند.

مستند فلافل آبادان به سفارش سیمای مرکز آبادان ساخته می‌شود.

شهابی پیش‌ازاین سابقه حضور جشنواره‌های فیلم متعددی همچون فیلم‌های ورزشی میلان ایتالیا، سینما حقیقت، فیلم کوتاه تهران، فیلم رشد و صنایع‌دستی خوزستان را در پرونده دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *