بیرق سرافراز عزای امام حسین(ع) در دزفول برافراشته خواهد ماند

خورنا -امام جمعه دزفول گفت: مردم دزفول و صفی آباد همچنان با صلابت بیشتر و شکوه و عظمت بهتری مراسم‌های محرم را برگزار می‌کنند و بیرق سرافراز عزای امام حسین (ع) در دزفول شهر دارالمومنین همچنان برافراشته خواهد ماند.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی امروز در حاشیه دیدار با عزادران تکیه قمر بنی هاشم شهر صفی آباد دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول ضمن تسلیت به خانواده‌های این جان باختگان اظهارکرد: شهادت دو نفر از شهروندان شهر صفی آباد که در حین عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) مورد تعرض اشرار و دشمنان اهل بیت قرار گرفته محکوم است و بر اساس روایات هرکس بر محبت اهل بیت (ع) از دنیا برود حکم شهید را دارد و خداوند اجر شهید را به او می‌دهد.

وی با بیان اینکه مسئولان با جدیت پیگیر این مسئله هستند افزود: این قضیه برای همه ما گران بود و امیدواریم با همت مسئولان و مردم با تمام توان این حادثه را رسیدگی کرده و به اطلاع مردم خواهد رسید.

امام جمعه دزفول با آرزوی صبر و اجر برای مردم و خانواده‌های خانواده‌های داغدار این افراد تأکید کرد: عزاداری امام حسین (ع) باید همچنان باشکوه و عظمت برگزار شود.

رئیس شورای فرهنگی دزفول افزود: اتحاد مردم دزفول در برگزاری مراسمات مذهبی خاری در چشم دشمنان اهل بیت (ع) شده است و دشمنان باید بدانند بیرق سرافراز عزای امام حسین (ع) در دارالمومنین برافراشته خواهد ماند.