گروه ابلیس خوب در دزفول به دام قانون افتادند

خورنا – سرهنگ “علی الهامی” در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس فتا این شهرستان در پی رصد شبکه های اجتماعی به صفحاتی با مشخصات معلوم در فضای مجازی برخورد کردند، که گردانندگان آنها از این طریق اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی “واتس آپ” می نمودند .

وی افزود: در این راستا ماموران با انجام بررسی های فنی و تخصصی موفق به شناسایی دو نفر فعال در این رابطه شده که با هماهنگی مقام قضایی در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند .

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان که با مستندات و ادله پلیس مواجهه شده بودند ضمن اعتراف به بزه انتسابی خود، بیان داشت: پس از عضویت و فعالیت در بیش از ۷۰ گروه در شبکه اجتماعی واتس آپ با همکاری یکدیگر اقدام به تشکیل گروهی تحت عنوان “ابلیس خوب” نموده و از آن طریق پس از جمع آوری تصاویر غیر اخلاقی از گروه های دیگر اقدام به انتشار این تصاویر در گروه می کردیم.

الهامی در خاتمه ضمن اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی علت وقوع چنین جرایمی را در اعتقادات هر فرد و معاشرت با دوستان ناباب دانست و به متخلفان فضای سایبری هشدار داد : هر گونه ترویج مطالب غیراخلاقی در بستر اینترنت که موجب انحراف و گمراهی شهروندان شود از چشمان تیزبین پلیس فتا پنهان نخواهد ماند و گردانندگان آنها در کمترین زمان ممکن شناسایی و تحویل مراجع قضایی می شوند.