دادستان دزفول

دادستان دزفول: فرضیه قومی و فردی را در رابطه با تیراندازی جمعه شب رد کرد

خورنا – دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دزفول امنیتی بودن تیراندازی اخیر در شهر صفی آباد را تأیید کرد و گفت: گزارش پلیس حاکی از امنیتی بودن این حادثه است و موضوع فاقد هرگونه انگیزه و جنبه فردی و طائفه ای است.

احمد قهرمانی ضمن حضور در مجلس سوگواری کشته شدکان این حادثه، با بازماندگان حادثه دیدار و از آنان دلجویی کرد.
وی، اظهار داشت: بر اساس گزارش کلانتری ۱۵ صفی آباد و پلیس آگاهی این شهرستان در ساعت ۲۲:۱۵ جمعه شب مورخ ۲۴ مهر سال جاری یک دستگاه پژو پارس نقره ای رنگ با پلاک نامشخص حامل سه نفر ناشناس با سر و صورت پوشیده به افرادی که در کنار هیئت قمر بنی هاشم صفی آباد ایستاده بودند، هجوم آورده و با شلیک گلوله اسلحه کلاشینکف باعث قتل دو نفر به هویت بهمن رضایی و حسن کریمی یگانه و جراحت دو نفر دیگر به هویت کاظم بختیاری و امین جدید الاسلام شدند.

قهرمانی ادامه داد: به محض اطلاع از موضوع و قبل از روشن شدن ابعاد حادثه و فوت مجروحان، معاون دادستان به محل اعزام و دستورات اولیه برای رسیدگی به موضوع از سوی وی صادر و اظهارات مطلعین استماع شد.

وی گفت: متاسفانه دو نفر در این حادثه کشته شدند و یک نفر دیگر به دلیل شدت جراحات وارده به مراکز درمانی اهواز اعزام شد که با پیگیری های صورت گرفته و مسئولان بیمارستان، حال جسمی وی را مساعد ارزیابی کردند.

قهرمانی گفت: اینجانب به همراه سایر مسئولان انتظامی و اجرایی شهرستان دزفول از دیگر مجروح این حادثه دیدار کردیم که به لطف خداوند حال جسمی ایشان نیز مساعد می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول با تأکید بر این که با استفاده از تمام ظرفیت های ممکن، موضوع پیگیری می شود، تصریح کرد: بدیهی است کشف تمام زوایای موضوع و شناسایی و دستگیری تمام عوامل پیدا و پنهان حادثه، همکاری گسترده و جدی عوامل اطلاعاتی و انتظامی استان را می طلبد.