تشریح حادثه تیر اندازی شهر صفی آباد از زبان دادستان و فرمانده انتظامی دزفول

خورنا – ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵بدون پلاک پس از توقف در مقابل حسینیه ای در منطقه صفی آباد دزفول تعدادی از عزاداران که بعد از اتمام مراسم در این حسینیه باقی مانده بودند را به رگبار بسته و از محل متواری شدند.
در این حادثه دو تن کشته و دو نفر دیگر مصدوم شدند.
فرمانده انتظامی دزفول روز شنبه در حاشیه عیادت اعضای شورای تامین دزفول از مصدوم بستری در بیمارستان در گفت و گو با ایرنا گفت:طبق شواهد سه نفر با سلاح جنگی اقدام به شلیک گلوله به سمت عزاداران در شهر صفی آباد کرده اند.
سرهنگ علی الهامی افزود:طبق هماهنگی با مقام قضایی اقدام لازم برای شناسایی عوامل آغاز شده اما تا روشن شدن نتیجه بررسی ها همچنان چگونگی وقوع حادثه به طور دقیق روشن نیست.
وی گفت:تدابیر امنیتی لازم در خصوص حادثه دلخراش تیراندازی به هیات عزاداری صفی آباد اندیشیده شده و اقدامات اولیه در حال انجام است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول نیز گفت:دستور لازم برای شناسایی و معرفی عوامل حادثه به نیروی انتظامی و عوامل اطلاعاتی داده شده و در حال بررسی و پیگیری حادثه هستند.
احمد قهرمانی افزود:اوضاع در زمان حاضر عادی است و هیچ گونه مورد دیگری مشاهده نشده است.
دادستان عمومی وانقلاب دزفول گفت:تعدادی در این خصوص مظنون هستند که در آینده با بررسی صورت گرفته در خصوص این افراد اطلاع رسانی خواهد شد.
کاظم بختیاری مصدوم ۴۳ ساله حادثه تیر اندازی نیز که از ناحیه هر دو پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته مورد عیادت اعضای شورای تامین دزفول قرار گرفت.
وی در محل هیات عزاداری قمر بنی هاشم شهر صفی آباد مورد اصابت گلوله قرار گرفت. ۸۱۸۰۲۵۳۲-۷۰۲۳۸۱۶۴۸۱۸۰۲۵۳۲-۷۰۲۳۸۱۶۳
ایرنا