امتیاز جایگاه‌های گاز سی.ان.جی متخلف آبادان واگذار می‌شود

خورنا: فرماندار ویژه آبادان گفت: اگر مالکان جایگاه‌های گاز سی.ان.جی به وظایف قانونی خود عمل نکنند این جایگاه‌ها به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.

بهرام ایلخاص زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خصوص تعطیلی بخش عمده‌ای از جایگاه‌های سوخت‌رسانی گاز سی.ان.جی در آبادان اظهار کرد: فرمانداری در مذاکره با شرکت گاز، اعلام کرده در صورتی که مالکان بدهی‌های معوقه خود را تا پایان وقت قانونی پرداخت نکنند این جایگاه‌ها به افراد واجد شرایط واگذار شود.

وی افزود: مالکین جایگاه‌های گاز سی.ان.جی در شهرستان آبادان موظف هستند ماهانه با شرکت گاز تسویه حساب کنند.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: همانطور که من مصرف‌ کننده و دیگر شهروندان آبادانی موظف و مکلف به پرداخت قبض گاز مصرفی در منزل خود هستیم مالکان جایگاه‌های سوخت‌رسانی گاز سی.ان.جی هم، مکلف به پرداخت حق مالکیت خود هستند.

وی با اشاره به تعطیلی جایگاه‌های گاز سی.ان.جی در آبادان گفت: پرداخت معوقه‌های مالکین این جایگاه‌ها جزء احقاق حق عمومی شهروندان شهرستان آبادان است.

ایلخاص‌زاداه افزود: فرمانداری به هیچ عنوان از حق عمومی مردم چشم‌پوشی نکرده و دفاع از این حق را از وظایف خود می‌داند.

نماینده عالی استاندار خوزستان در شهرستان آبادان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص دیگر دلایل قطعی گاز جایگاه‌های سی.ان.جی در آبادان گفت: با شروع فصل گرما، در تمامی نقاط گرمسیر کشور شهروندان با معضل قطعی گاز این جایگاه‌ها روبرو هستند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی در سوخت‌رسانی گاز به این جایگاه‌ها در سیستم ناوگان حمل‌ونقل در نقاط گرمسیری، نداشتن سیستم‌های خنک کننده است.

با شروع فصل تابستان اکثر قریب به اتفاق ۱۱ جایگاه سوخت‌رسانی گاز سی.ان.جی شهرستان آبادان تعطیل و صف طولانی از تاکسی‌های درون شهری و ماشین‌های شخصی در پشت جایگاه‌های تعطیل خودنمایی می‌کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *