آغاز سومین روز تجمع کارگران اخراجی شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر

 

خورنا- کارگران میراب و آب رسان مجتمع کشت و صنعت کارون شوشتر ، صبح امروز در سومین روز از اعتراض خواستار بازگشت بکار شدند .

منابع کارگری در این باره به خبرنگار خورنا در شوشتر گفتند: دست‌کم ۶ روز از اخراج ۱۰۵ کارگر معترض مجتمع کشت و صنعت کارون شوشتر می‌گذرد و این کارگران هنوز منتظرند تا کارفرمای مجتمع ، آنان را به کار سابقشان بازگرداند.

به صورت مشخص گفته می‌شود ؛ این کارگران اخراجی در روز گذشته همانند امروز (۲۱ مهر ماه) مقابل درب ورودی مجتمع تجمع کرده‌اند. همچنین در روز نخست اعتراض نیز آنان مقابل ساختمان فرمانداری شوشتر تجمع کرده بودند.

به گفته یکی از کارگران حاضر در این تجمع ، در سه روز گذشته هیچ مقام مسئولی برای شنیدن و رسیدگی به مطالبات آنان در جمعشان حضور پیدا نکرده است.

این کارگر با تاکید بر اینکه مسئولان از طریق رسانه‌ها از خواسته‌های بحق ما مطلعند ، افزود: با گذشت سه روز متوالی از این تجمع ، مسئولان شهرستان شوشتر به همراه کارفرمای مجتمع کشت و صنعت کارون توجهی به خواسته‌های ما نکرده‌اند و حتی مسئولان به دلیل کنجکاوی هم دلیل اعتراض ما را جویا نشده‌اند.

کارگران اخراجی مجتمع کشت و صنعت کارون شوشتر در خاتمه تاکید کردند تا زمانی که پاسخ قانع کننده‌ایی دریافت نکنند به تجمع اعتراضیشان ادامه می‌دهند .

گفتنی است تعداد ۱۰۵ نفر از کارگر میراب که به کار آب رسانی مزارع نی‌شکر در مجتمع کشت و صنعت کارون شوشتر اشتغال دارند از بامداد روز پنجشنبه (۱۵ مهرماه) با وجود اینکه هنوز از اعتبار قراداد کار همه آن‌ها تا روز ۳۰ مهر ماه مانده بود با سه ماه حقوق معوقه اخراج شدند ./

www.peikshushtar.ir

تصاویر اختصاصی خبرنگار خورنا در شوشتر از تجمع کارگران اخراجی شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر :

1245

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *