اهدای کتاب به ارزش ۱۷۰میلیون ریال به مساجد هندیجان

خورنا: رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان از اهدای کتاب به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال به مساجد این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در هندیجان اظهار کرد: شهرستان هندیجان با برخورداری از مردمی متعهد، ولایتمدار و دیندار به‌مناسبت‌های مختلف چون اعیاد و سوگواری‌ها برنامه‌های مختلف فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده و با تجمع در حسینیه و مساجد شهرستان مراسم‌‌های ویژه‌ای به‌جا می‌آورند.

وی افزود: در این میان با توجه به مسئله کتاب و کتابخوانی، از سوی اداره کل ارشاد استان خوزستان اهدای کتاب به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال به مساجد این شهرستان تعلق گرفته که این امر در راستای ترویج فرهنگ مطالع در بین جوانان بسیار مؤثر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان تصریح کرد: همچنین تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز کانون‌های فرهنگی مساجد از دیگر برنامه‌های در دستور کار این شورا در شهرستان است.

وی اضافه کرد: اهدای ۹ دستگاه یارانه، برگزاری مسابقات تلاوت و ترتیل قرآن کریم، جلسات مشاوره با جوانان و پاسخگویی به سؤالات شرعی شهروندان از دیگر برنامه‌های صورت گرفته و در حال انجام در مساجد این شهرستان است.

بهبهانی‌پور همچنین خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبار برای کانون‌های‌ فرهنگی مساجد به تعداد ۱۹ مسجد از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط شورای فرهنگی شهرستان و در راستای ارتقای سطح دینی منطقه است.