نماینده اندیمشک: اعتبار مالی طرح‌های ملی در اندیمشک افزایش یافت

خورنا – نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار مالی طرح‌های ملی در اندیمشک افزایش یافت و در بخش‌های مختلف هزینه شده است.

به گزارش خورنا از اندیمشک، صید عیسی دارایی در آیین آغاز فصل تحصیلی جدید دانشگاه پیام نور اندیمشک، اظهار داشت: توجه به زمینه‌های رشد و توسعه خدمات آموزشی مسیر توسعه و رشد کشور را هموار می‌کند.

وی گفت: داشنجویان به کسب علم و افزایش ظرفیت علمی و آموزشی خود متناسب با ارزش‌های اسلامی و اعتقادی ما توجه مطلوب داشته باشند و به این نیاز مهم فردی و اجتماعی ما پاسخی مناسب دهند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امسال و با توجه به نیاز شهرستان در بخش‌های مختلف شهری طرح‌های عمرانی گسترده در اندیمشک اجرا و در دست اجرا قرار گرفته است.

وی افزود: امسال و متناسب با ظرفیت ارتباطی و جغرافیایی شهرستان میزان اعتبارات مالی اجرای طرح‌های عمرانی در اندیمشک از رشد قابل ملاحضه‌ای برخوردار شده است.

دارایی بیان کرد: امسال و با پیگیری‌های صورت بیش از ۱ هزار میلیارد ریال در بخش‌های اجرایی و طرح‌های عمرانی ملی در اندیمشک هزینه شده است.

وی گفت: اجرایی چندین طرح بزرگ عمرانی در بخش ریل و جاده و گازرسانی از جمله خدمات گسترده دولت در تامین نیاز و رشد و توسعه پایدار اندیمشک به نحوی مطلوب و متناسب با نیازهای شهری است.

نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به نقش منحصر به فرد اندیمشک در دسترسی به شبکه‌های ارتباطی حمل و نقل جاده‌ای و ریلی توسعه و پیشرفت اندیمشک، سرعت و مسیر گسترش شاخص‌های مختلف شهری و روستایی استان را در بخش‌های مختلف به نحوی مطلوب فراهم می‌کند.

انتهای پیام/