تهدید کارگران شهرداری شوشتر به اعتصاب گسترده

خورنا- کارگران شهرداری شوشتر تهدید کردند اگر حقوق معوقه خود را دریافت نکنند دست به اعتصاب می زنند .
به گزارش خبرنگار خورنا از شوشتر ، کارگران شهرداری شوشتر که ۷ ماه است حقوق معوقه خود را دریافت ننموده اند تهدیدکردند که دست از کار خواهند کشید و اعتصاب می نمایند .
تهدید کارگران شهرداری شوشتر در حالی صورت می گیرد که شورای شهر و شهردار نیز بارها قول پرداخت حقوق معوقه کارگران را داده اند ولی عملا شهرداری و شورای شهر نتوانسته اند قول خود را عملی نمایند .
یکی از کارگران شهرداری شوشتر به خبرنگار ما گفت : بعد از گذشت ۷ ماه از سال تنها عیدی سال ۹۴ را پرداخت نموده اند .
یکی دیگر از کارگران شهرداری شوشتر نیز گفت : به دلیل عدم پرداخت حقوق و دستمزد در ۷ ماه گذشته با مشکلات مالی و خانوادگی شدیدی روبرو شده ایم و زندگی زناشویی ما در حال فروپاشی و با خطر طلاق روبرو شده است .
یکی دیگر از کارگران خدمات شهری شهرداری شوشتر به خبرنگار ما گفت : بارها از شهردار و شورای شهر شوشتر درخواست کرده ایم که حقوق معوقه ما را پرداخت نمایند ولی تنها قول می دهند ولی ما کارگران را فراموش نموده اند .
این کارگر شهرداری شوشتر افزود : پرسش من از شهردار و شورای شهر شوشتر این است که آیا شما هم مانند ما کارگران اینگونه زندگی می کنید و آیا اگر زندگی ما به طلاق کشیده شود شما جوابگوی ما هستید؟
اما مشکلات عدم پرداخت حقوق و دستمزد تنها مختص کارگران شهرداری شوشتر نمی شود بلکه کارمندان و پرسنل شهرداری نیز با مشکل حقوق معوقه دچار شده اند .
یکی از کارمندان شهرداری شوشتر به خبرنگار ما گفت : پرسنل اداری شهرداری نیز چندماه حقوق معوقه دارند و زندگی کارمندان شهرداری شوشتر نیز به سختی می گذرد .
حال باید دید که آیا در روزهای آینده کارگران و پرسنل شهرداری شوشتر اگر حقوق معوقه خود را دریافت نکنند دست به اعتصاب گسترده خواهند زد؟