کمبود فضا و فرسودگی، علت جابجایی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شوشتر به خوابگاه دانشگاه آزاد است‎

خورنا – معاون توسعه آموزش و پژوهش دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: دانشجویان خوابگاه خواهران الزهرا دانشکده علوم پزشکی شوشتر به علت کمبود فضا و فرسودگی به دانشگاه آزاد شوشتر منتقل شده‌اند.

دکتر امیرهوشنگ باورساد در پاسخ به پیگیری علت جابجایی خوابگاه خواهران دانشجو به خبرنگار خورنا در شوشتر گفت: گنجایش این خوابگاه ۱۲۰ نفر می‌باشد ولی به علت افزایش ظرفیت دانشجویان ورودی به ۲۰۰ نفر، خوابگاه موردنظر دیگر گنجایش دانشجویان جدید را نداشته و مجبور بودیم دانشجویان را به دلیل کمبود فضا

و فرسودگی ساختمان خوابگاه به ساختمان خوابگاه دانشگاه آزاد منتقل کنیم.

قائم‌مقام دانشکده علوم پزشکی شوشتر خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم دانشجویان این دانشکده برای یک‌ترم به خوابگاه دانشگاه آزاد شوشتر منتقل بشوند ولی اگر ساختمان خوابگاه فعلی دانشکده علوم پزشکی شوشتر تعمیر و بازسازی نگردد ناچار هستیم که این مدت‌زمان را افزایش بدهیم.

باورساد تصریح کرد: دانشکده علوم پزشکی شوشتر برای انتقال و اسکان هر دانشجو در خوابگاه دانشگاه آزاد، مبلغی در حدود چهارصد و پنجاه‌هزار تومان اجاره پرداخت می‌کند.

وی افزود: از خیرین درخواست داریم به علت کمبود اعتبارات مالی، دانشکده علوم پزشکی را برای تعمیر و بازسازی خوابگاه دانشجویی این دانشکده یاری نمایند تا بتوانیم دانشجویان را در همین دانشکده اسکان داده و مجبور به جابجایی دانشجویان به خوابگاه دانشگاه آزاد نباشیم./

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *