تولید برنامه «دانشجو» در صدا و سیمای خوزستان

خورنا – مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از تهیه و ساخت برنامه ای با عنوان «دانشجو» همزمان با آغاز فعالیت دانشگاه ها توسط صدا و سیمای مرکز خوزستان خبر داد.

مسلم رحیمی امروز اظهار کرد: این برنامه دانشجو محور، به تهیه کنندگی آقای مریدی است که به دغدغه‌ها و مشکلات دانشجویان می‌پردازد.

وی با بیان اینکه دانشجو قشر برگزیده جامعه است، افزود: دانشجو می‌بایست با اقشار مختلف جامعه در ارتباط باشد.

رحیمی با بیان اینکه دانشجو می‌بایست آرمانگرایی را در دانشگاه زنده نگه دارد، افزود: دانشجویان می‌بایست بدنبال فتح قله‌های علمی در راستای پیشرفت نظام و انقلاب باشند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان با اشاره به اینکه دانشجویان همواره می‌بایست در تصمیم‌گیری‌ها مطالعه عالمانه داشته باشند، اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز خوزستان از نظرات و پیشنهادات این قشر فرهیخته بهره می‌برد.

رحیمی همچنین در ادامه به نقش مهم و تاثیرگذار رسانه ملی به ویژه صدا وسیمای خوزستان بر افکار عمومی، عقاید و نگرش‏های جامعه، اشاره و تصریح کرد: صدا و سیمای خوزستان با حفظ و تبیین دستاوردهای نظام، برنامه‏‌های مفید و سازنده‌ای در راستای آگاه سازی مخاطبان تهیه و در حال ساخت دارد.

وی در پایان افزود: بیشتر برنامه ‏های صدا و سیمای مرکز خوزستان آموزنده و در راستای تأمین نیازهای متنوع اقشار مختلف جامعه است.