کارکنان آبفای چمران ۴ ماه است حقوق نگرفته‌اند/ مسئولان هرچه سریع‌تر چاره‌اندیشی کنند

خورنا – کارکنان آبفای چمران حدود چهار ماه است حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند و بیش از ۱۵ روز است دست از کار کشیده‌اند.

به گزارش پایگاه خورنا، کارکنان پیمانکار آبفای چمران از خردادماه تاکنون حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند و به همین دلیل حدود ۱۵ روز است دست از کار کشیده‌اند.

یکی از کارگران این اداره به خبرنگار پایانیوز گفت: متأسفانه هیچ یک از مسئولان فریاد ما را نمی‌شنوند و کسی حاضر نیست به این وضعیت رسیدگی کند.

وی ادامه داد: بیش از سه ماه است حقوق و مزایای ما را پرداخت نکرده‌اند و به دلیل مشکلات مالی موفق به ثبت نام فرزندانمان در مدارس نشده‌ایم.

این کارگر اداره آبفای چمران افزود: مسئولان آبفای استان نیز به جای رسیدگی به این وضعیت ما را تهدید به اخراج می‌کنند.

وی یادآور شد: هفته پیش برخی مسئولان شهرستان و آبفای استان با حضور در اداره آبفای چمران قول رسیدگی به وضعیت را دادند اما در عمل هیچ اتفاقی نیافتاده است.

یک شهروند چمرانی نیز در این ارتباط اظهار کرد: مدتی است فاضلاب خیابان محل سکونتمان دچار گرفتگی شده و وضعیت بسیار رقت‌باری در محل به وجود آمده است.

وی افزود: برای رسیدگی به این وضعیت چندین بار به اداره آبفای چمران مراجعه کردیم اما در کمال تعجب دیدیم که این اداره به حالت نیمه تعطیل درآمده است که با پیگیری موضوع متوجه شدیم کارکنان آن به دلیل عدم دریافت حقوق خود دست از کار کشیده‌اند.

این شهروند چمرانی تصریح کرد: کافی است مسئولان گشتی در شهر بزنند تا متوجه عمق فاجعه بشوند، اکثر انشعاب‌های فاضلاب سطح شهر دچار گرفتگی شده و وضعیت بسیار بغرنجی را به وجود آورده است.

وی متذکر شد: مسئولان باید هرچه سریع‌تر فکری به حال این موضوع کرده و مشکل کارکنان اداره آبفای چمران را حل کنند.

یکی از مسئولان اداره آبفای چمران نیز در این رابطه به خبرنگار پایانیوز گفت: متأسفانه دخل و خرج این اداره با هم نمی‌خواند و همین مسئله مشکلات فراوانی را برای آبفای چمران و کارکنان آن بوجود آورده است.

وی خاطرنشان کرد: حدود چهار ماه است حق بیمه کارکنان رسمی پرداخت نشده و کارکنان پیمانکار نیز حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند.

وی متذکر شد: باید برای حل این مشکل حمایت مالی از آبفای چمران صورت بگیرد چرا که درآمد این اداره آنقدر نیست که کفاف خرج و مخارج آن را بدهد.

به گزارش پایگاه خبری پایانیوز، در هر صورت انتظار می‌رود که مسئولان شهرستان و استان هرچه سریع‌تر برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی اساسی کرده و به فریاد کارکنان اداره آبفای چمران برسند.