انتقاد امام جمعه اندیمشک از عملکرد برخی مسئولان شهرستان

امام جمعه اندیمشک: خیلی پستی و دنائت می خواهد که بخاطر اختلاف نظر با من، با نیروهایی که با من کار میکنند اینگونه رفتار شود!

خورنا – حجت الاسلام نعمت ا… خدامی امام جمعه شهرستان اندیمشک در خطبه های نماز جمعه اندیمشک انتقاد شدیدی به برخی از مسئولان این شهرستان در خصوص برخورد با رئیس دفتر سابق خود داشت.

به گزارش اندیمشک پرس ؛ وی ضمن قدر دانی و تشکر از زحمات رئیس دفتر سابق خود (عزیز مراد مریدی) گفت : ایشان در مباحث و مسائل مختلف از جمله در زمینه مهدویت و نیز در زمینه رسیدگی به ایتام بسیار فعال بودند ؛ اما متاسفانه برخی از سیاسیون شهر قدر ایشان را ندانستند و حدود دوسال پیش دستش را از شغلی که در کمیته امداد داشت کوتاه کردند و درحالی که بصورت کاملا قانونی و با درخواست از مدیر کل ، وی را به دفتر مامور کرده بودیم قرارداد وی را تمدید نکردند و زندگی ایشان به سختی می گذشت .

وی با انتقاد شدید از عملکرد مسئولان در این رابطه افزود: آیا این صحیح است که به خاطر اینکه فشاری به من وارد شود نیرویی که برای نماز جمعه و مبانی فرهنگی عمر خود و خانواده اش را وقف کرده ،از کار بیکار شود ؟

وی در پایان تصریح کرد: خیلی پستی و دنائت می خواهد که به خاطر اختلاف نظر با من با نیروهایی که با من کار می کنند چنین برخوردی صورت گیرد.

لازم به ذکر است که این چندمین بار است که امام جمعه محترم شهرستان اندیمشک در خصوص عملکرد برخی از مسئولان شهرستان اندیمشک انتقادات شدیدی را متوجه آنان میکند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • قلاوند سلام طرح مسائل خصوصی افراد در نماز جمعه و کشاندن آنها به عرصه رسانه پیش از آنکه دفاع از شخص باشد تخریب ایشان خواهد بودو همان طوری که در سطر پایانی نوشته شده امام جمعه محترم کارش فقط انتقاد شده با نماینده قبلی و فعلی که مشکل دارد با همه مسئولین هم دائم انتقاد می کند نماز جمعه که خلوت شده پس با کی خوب است