فرماندار رامشیر: ایثار و رشادت از ویژگی های اصلی یک آتش نشان وظیفه شناس است

خورنا –

فرماندار رامشیر در مراسم گرامیداشت روز ملی آتش نشانی و ایمنی گفت : ایثار و رشادت از ویژگی های اصلی یک آتش نشان وظیفه شناس است .

به گزارش روابط عمومی فرماندار شهرستان رامشیر به مناسبت هفتم مهر روز آتش نشانی  وایمنی مراسمی با حضور  فرماندار ، شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر رامشیر وجمعی ازمدیران دستگاههای اجرایی در شهرداری رامشیر برگزار گردید.

فرماندار رامشیر در این مراسم  ضمن خیرمقدم به حاضرین در مراسم و تبریک روز آتش نشان وایمنی اظهار داشت : بعضی از مشاغل بنا به ضرورت اجتماعی و امنیتی باید به صورت ۲۴ ساعته ارائه خدمت نمایند و شغل آتش نشانی از جمله اینگونه مشاغل می باشد.

سعید فیوضی با بیان اینکه ایثار و رشادت از ویژگی های اصلی یک آتش نشان وظیفه شناس است تصریح کرد : شغل آتش نشانی شغل پر مخاطره ای است و به نوعی با به خطر انداختن جان خود جان حادثه دیده را نجات می دهند و برای یک آتش نشان صرفا مهارت لازم نیست بلکه باید علاقه نیز وجود داشته باشد .

در ادامه خلف نیسی شهردار رامشیر نیز پیرامون این روز و اهمیت شغل و ماموریت پرسنل خدوم و ایثارگر آتش نشانی مطالبی را بیان و پس از قرائت پیام استاندار به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی با اهدا لوح و هدایایی از  تعدادی از آتش نشانان تقدیر به عمل آمد .