فراخوان مقاله کنفرانس ملی پتانسیل ها و چالش های رودخانه ها، تالاب ها و منابع آبی ایران

خورنا – کنفرانس ملی پتانسیل ها و چالش های رودخانه ها، تالاب ها و منابع آبی ایران توسط مؤسسه پژوهشگران اندیشمند و با همکاری دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و سازمان های مختلف در تاریخ های ۲۸ و ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ در اهواز برگزار خواهد شد تا نسبت به بررسی مسائل جاری پتانسیل ها و چالش های رودخانه ها، تالاب ها و منابع آبی ایران از طریق به اشتراک گذشتن یافته های علمی متخصصین در زمینه های مختلف اقدام گردد.

پژوهشگران، دانشگاهیان و دانشجویان می توانند هر موضوع پژوهشی مرتبط با رودخانه ها، تالاب ها و منابع آبی را برای کنفرانس به صورت مقاله ارسال نمایند و محدودیتی از نظر موضوع وجود ندارد. اگرچه با توجه به تجارب سمینارها و کنفرانس برگزار شده توسط این مؤسسه، محورهای کاربردی مختلف و با توجه به نیاز روز پیشنهاد می شوند که در وب سایت کنفرانس اعلام گردیده است .

به این ترتیب، این کنفرانس فرصتی برای پژوهشگران، اساتید دانشگاه و دانشجویان برای به اشتراک گذاشتن آخرین یافته های تحقیقاتی خود می باشد. مقالات می توانند طیف وسیعی از موضوعات در مورد مسائل، روند جاری و تحولات لازم در به کارگیری فرصت ها و پتانسیل های رودخانه ها، تالاب ها و منابع آبی ایران و راهکارهای حل معضلات آنها تحت پوشش قرار دهد. این رویداد مختص به رشته خاص نیست و از صاحب نظران رشته های مختلف دعوت می گردد تا در این رویداد ملی شرکت نمایند.

قابل ذکر است که همزمان و یکجا با کنفرانس ملی پتانسیل ها و چالش های رودخانه ها، تالاب ها و منابع آبی ایران، دومین کنفرانس ملی پتانسیل ها و چالش های رودخانه کارون نیز برگزار می گردد.

چکیده مقالات توسط اعضای کمیته علمی بر اساس ارتباط با موضوع کنفرانس ها بررسی می شوند. مقالات پذیرفته شده، می توانند به صورت شفاهی یا پوستر ارائه شوند.

علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر، ثبت نام و ارسال چکیده می توانند به وب سایت کنفرانس ملی پتانسیل ها و چالش های رودخانه ها، تالاب ها و منابع آبی ایران و دومین کنفرانس ملی پتانسیل ها و چالش های رودخانه کارون (www.karoon1393.ir) مراجعه نمایند.