شورای شهر شوشتر در آینده نزدیک مجبور به استیضاح شهردار می شود / فلسفی زاده ناتوان در حل مشکلات شوشتر

خورنا – به گزارش خبرنگار خورنا از شوشتر ، در حالی فلسفی زاده شهردار جدید شوشتر فعالیت خود را آغاز نموده است که شهرداران قبلی نتوانستند مشکلات چندین ساله این شهرستان را برطرف نمایند .

آیا فلسفی زاده شهردار جدید شوشتر می تواند مشکلات را برطرف نماید؟

بخشی از مشکلات شهرستان شوشتر جهت استحضار فلسفی زاده منتشر می شود :

۱- سالها است که شوشتر با مشکل آسفالت مواجه می باشد . آیا فلسفی زاده می تواند تمام معابر و خیابانها و کوچه های شوشتر را آسفالت نماید و موجبات رضایت شهروندان را فراهم آورد؟

۲- شوشتر با مشکل کمبود خیابانهای جدید روبرو است و به همین دلیل ترافیک شوشتر در حال افزایش است . به عنوان نمونه ترافیک در مسیر خیابان طالقانی ، مسیر میدان ۱۷ شهریور به سمت آبشارها ، مسیر میدان ۱۷ شهریور به سمت میدان باطنی . آیا فلسفی زاده می تواند برای حل مشکل ترافیک ، خیابانهای جدید احداث نماید؟

۳- نبود دوربینهای کنترل ترافیک در سطح خیابانهای مختلف شوشتر باعث افزایش تخلفات رانندگی مانند : سرعت غیرمجاز ، حرکت در خلاف مسیر ، لایی کشیدن ، عدم استفاده از چراغ راهنما به هنگام گردش به راست و چپ ، تغییر لاین مسیر بدون زدن چراغ راهنما و دیگر تخلفات رانندگی شده است و نصب دوربینهای کنترل ترافیک از وظایف شهرداری است . آیا فلسفی زاده می تواند در خیابانهای مختلف شوشتر دوربینهای کنترل ترافیک نصب نماید ؟

۴- شهرداری شوشتر هنوز شهرداری الکترونیک به صورت کامل نشده است و مردم باید برای گرفتن خدمات به شهرداری مراجعه نمایند . آیا فلسفی زاده می تواند شهرداری الکترونیک راه اندازی نماید تا شهروندان بدون مراجعه حضوری به شهرداری شوشتر ، خدمات خود را دریافت نمایند؟

۵- شهرداری شوشتر با کمبود ماشین آلات مواجه است . آیا فلسفی زاده می تواند ماشین آلات جدید برای شهرداری خریداری نماید؟

۶- شوشتر از فضای سبز کافی برخوردار نیست . آیا قلسفی زاده می تواند سرانه فضای سبز شوشتر را افزایش و به حد استاندارد برساند؟

۷- شوشتر هنوز از مشکل پیاده رو سازی برخوردار است . آیا فلسفی زاده می تواند کلیه پیاده روهای شوشتر را سنگفرش نماید؟

۸- در اکثر شهرها توانسته اند شهردار محله راه اندازی نمایند و از شهروندان نمونه در امر پرداخت عوارض خودرو ، مغازه ، منزل و موتورسیکلت به شهرداری و یا از شهروندانی که فرهنگ انداختن زباله در سطل زباله را بین دیگر شهروندان ترویج می دهند تقدیر می نمایند . آیا فلسفی زاده می تواند در شوشتر شهردار محله راه اندازی و از شهروندان نمونه تقدیر نماید؟

۹- در شوشتر هنوز خودروهای سنگین به علت نداشتن پارکینگ در خیابانها و کوچه های شوشتر توقف می نمایند و باید بیرون از شهر شوشتر پارک نمایند . آیا فلسفی زاده می تواند مشکل پارکینگ خودروهای سنگین در بیرون از شهر را حل نماید؟

۱۰- شوشتر با وجود اینکه یک شهر جهانی است و جهانگردان و توریستهای داخلی و خارجی برای دیدن آثار تاریخی و سازه های جهانی آبی به شوشتر مسافرت می نمایند ولی این شهر جهانی هنوز از داشتن مبلمان شهری و هتلهای پنج ستاره محروم است . آیا فلسفی زاده می تواند مبلمان شهری را تغییر و برای ساخت هتلهای پنج ستاره سرمایه گذار در شوشتر جذب نماید؟

آقای فلسفی زاده اینها تنها بخشی از مشکلات شوشتر می باشند . آیا می توانید با این مشکلات در شوشتر بجنگید و این مشکلات را از سر راه بردارید؟ آیا می توانید به جای وعده ساختن شوشتری آباد و مرفه ، شوشتر را در عمل به جایگاه آن در حد و اندازه یک شهر جهانی تبدیل نمایید تا روز بروز جهانگردان و توریستهای بیشتری به شوشتر مسافرت و شهروندان هم از مزیتهای جذب توریست به شوشتر مانند اشتغال ، ارزآوری ، رونق کسب و کار و غیره برخوردار شوند؟

آقای فلسفی زاده اگر می توانید با این مشکلات که به تفکیک در بالا ذکر شد بجنگید و راهکار برای حل آنها دارید شهرداری شوشتر را تحویل بگیرید و اگر نمی توانید از پذیریش این مسئولیت سنگین خودداری نمایید ./

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *