تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با شهدای دفاع مقدس

خورنا -به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با حضور در مقبره شهدای گمنام این واحد دانشگاهی و مزار شهدای شهرستان ماهشهر با آرمان های والای شهدا بیعت کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر، سرپرست و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با حضور در مقبره دو شهید گمنام این واحد دانشگاهی و مزار شهدای شهرستان ماهشهر با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه با آرمان های والای شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
دکتر مازیار نوعی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در حاشیه برگزاری این مراسم با اشاره به قرار گرفتن مزار دو شهید گمنام در این واحد دانشگاهی، تصریح کرد: اگرچه این شهدا گمنام و جاوید الاثر هستند و نام آن ها برای ما مشخص نیست، اما این شهدا دارای جایگاه و منزلتی ویژه در دل کارکنان، اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی و حتی اقشار مردم شهرستان ماهشهر می باشند و توسل و توجه به این شهدای گرانقدر می تواند راه گشای مشکلات ما باشد.
همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس مراسم پر فیض زیارت عاشورای امام حسین علیه السلام با حضور بسیجیان حوزه بسیج ادارت شهرستان ماهشهر و در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برگزار گردید.
همچنین به مناسبت روز عرفه کاروانی متشکل از کارکنان این واحد دانشگاهی و خانواده های آنان جهت شرکت در مراسم دعای عرفه ی امام حسین علیه السلام توسط پایگاه مقاومت خاتم الانبیاء بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر به منطقه عملیاتی شلمچه اعزام گردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *