دیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان : پخش زنده دعای عرفه از سه نقطه همزمان از صدا و سیمای خوزستان

خورنا – جوانان عزیز خوزستانی در آستانه عید بزرگ غدیر ترویج معارف نورانی نهج البلاغه را سر لوحه کار خود قرار دهند. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از پخش زنده دعای عرفه از سه نقطه همزمان ( معراج شهدا، حرم علی ابن مهزیار اهوازی (ع) و حسینیه ثارلله اهواز  از صدا و سیمای خوزستان خبر داد.

مسلم رحیمی، مراسم پر فیض دعای عرفه همزمان با فرارسیدن روز نهم ذی‌الحجه و روز عرفه سید الشهدا (ع) به صورت زنده از شبکه استانی صدا و سیمای خوزستان برای مخاطبان پخش می شود.

وی با بیان اینکه روز عرفه چنان اهمیت دارد که با شب قدر برابری می کند، افزود: در روز عرفه شناخت حقیقی خداوند متعال بیشتر امکان پذیر است چرا که آن روز معرفت و آگاهی در فضای به وجود آمده بویژه آنکه در آستانه عیدقربان و تقرب الی الله است بهتر انجام می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان  در ادامه تصریح کرد: انس با خدا، اعتماد به نفس، ایجاد تعادل و آرامش، افزایش قدرت تحمل در مقابل مشکلات، رهایی از وابستگی های مادی و دنیوی، پایین آمدن از مرکب غرور و خودخواهی، مشخص شدن ارزش انسان و آموزشهای اخلاقی و اجتماعی از دستاوردهای ارزشمند دعاها بویژه مناجات های روز عرفه است.

رحیمی همچنین از پخش ویژه برنامه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس به طور زنده از ساحل کارون همیشه سرافراز از سیمای خوزستان خبر داد.

این مقام مسوول در ادامه بیان کرد: از ابتدای هفته آینده نیز برای نخستین بار برنامه خطبه خوانی نهج البلاغه در سطح استان خوزستان توسط صدا و سیمای مرکز خوزستان اجرا می شود.

رحیمی در پایان تاکید کرد:جوانان عزیز خوزستانی در آستانه عید بزرگ غدیر ترویج معارف نورانی نهج البلاغه را سر لوحه کار خود قرار دهند.