استاندار خوزستان با طرح با عبور یک لاین جاده اهواز – اصفهان از درون شهر هفتکل موافقت کرد/ تلاش قابل تحسین مقتدایی برای تکمیل جاده خروجی

خورنا – برگزاری جلسه شورای تامین راههای استان خوزستان با موضوع عبور یک لاین جاده اهواز – اصفهان از دورن شهرستان هفتکل/ جلسه شورای تامین بودجه بزودی برگزار می شود/ مقتدایی هزینه ۱۰کیلومتر ازجاده خروجی هفتکل را برعهده گرفت
به گزارش خورنا، فرماندار هفتکل در گفتگو با خبرگزاری ندای هفتکل اظهار داشت: در جلسه ای که صبح روز گذشته با حضور دکتر مقتدایی و مهندس رحمانی مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان و اعضای شورای تأمین راه در محل استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص عبور یک لاین جاده اهواز – اصفهان از دورن شهر هفتکل و جاده های ورودی و خروجی این شهرستان برگزار شد.

 

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

مهندس بیراوند ادامه داد: در پی این جلسه دکتر عبدالحسین مقتدایی استاندار و رئیس شواری تأمین راههای استان خوزستان با کلیات عبور یک لاین جاده اهواز – اصفهان از دورن شهر هفتکل موافقت کرد.

 

عکس - خبرگزاری ندای هفتکلوی افزود: در همین خصوص قرار است جلسه ای جهت تامین اعتبار این طرح با رئیس سازمان بودجه و مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شود و بودجه این طرح مشخص و عملیات اجرایی آن آغاز شود.
ایشان بیان داشت: تنها خود مردم به دنبال خروج هفتکل از این بن بست نیستند بلکه دکتر مقتدایی بیشتر از مردم عجله در اجرای این طرح دارد و جای نگرانی وجود ندارد بلکه جای امیدواری زیادی خواهند بود.

 
فرماندار هفتکل با اشاره به آغاز اجرای روکش آسفالت جاده نمره یک به سمت قبر سید گفت: روکش آسفالت۱۰ کیلومتر دیگر از جاده قبر سید به سمت اهواز نیز بزودی به مناقصه گذاشته خواهد شد.

 

عکس - خبرگزاری ندای هفتکلبیرانوند اظهار کرد: به احتمال زیاد لاین اهواز به سمت اصفهان از درون شهرستان هفتکل عبور کند که این طرح تا پایان سال جاری اجرایی خواهند شد و شهرستان هفتکل از این بن بست خارج و به سوی توسعه و پیشرفت سوق پیدا خواهند کرد.

وی همچنین در خصوص تکمیل جاده خروجی شهرستان هفتکل که با قولهای بی سرانجام شرکت نفت مواجه شده است گفت: در این جلسه استاندار خوزستان پیگیر تکمیل جاده خروجی شهرستان هفتکل بودند که اداره کل راه و شهرسازی استان بدلیل کمبود بودجه، تکمیل این محور را متقبل نشد اما استاندار خوزستان هزینه انجام ۱۰ کیلومتر از این مسیر را از بودجه استانداری خوزستان جهت تکمیل جاده خروجی هفتکل تخصیص دادند.

 

گفتگو از: علی عوض نژاد