جشنواره پیوند آسمانی در اندیمشک برگزار شد

خورنا – جشنواره پیوند آسمانی و تجلیل از زوج های جوان مهدوی شهرستان اندیمشک برگزار گردید.

به گزارش خورنا همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی ع و حضرت فاطمه س جشنواره پیوند آسمانی و تجلیل از زوج های جوان مهدوی اندیمشک در تالار خورشید این شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام مهدوی امام جمعه موقت شهرستان اندیمشک ضمن تشکر از موسسه فرهنگی نغمه های عشق بخاطر برگزاری این برنامه، درخصوص اهمیت ازدواج و تشویق جوانان به این امر مهم مطالبی را ایراد کردند.

در ادامه حجه الاسلام روح الله شریفی نژاد مشاور خانواده ومشاور در امورازدواج جوانان سلسله مطالبی را برای حاضرین در جلسه عنوان کردند.

حجه الاسلام شریفی نژاد گفت: طبق آیات وروایات برای یک ازدواج خوب شرایط و راهکارهای مناسبی تجویز شده است که جوانان میبایست این مسایل را سرلوحه کار خود قرار دهند.

این مشاور خانواده افزود: روابط قبل از ازدواج اگر در چهارچوب شرع باشد نه تنها مفسده ای ندارد بلکه در تقویت وشناخت زوجین نسبت به هم تاثیر مثبت خواهد داشت.

حجه الاسلام شریفی نژاد ابراز داشت: متاسفانه روابط نامشروع پیش از ازدواج باعث طلاق و از هم گسیختگی خانواده ها و خیانت یکی از دو طرف خواهد شد که جوانان عزیز میبایست برای تحکیم بنیان خانواده خود آینده نگر باشند.

در پایان برنامه از ۲۰ زوج مهدوی شهرستان اندیمشک با اهداء دست خط مقام معظم رهبری (دعای خیر برای زوج های جوان) و شاخه گل و هدایا تجلیل بعمل آمد.

از دیگر بخش های این مراسم پخش کلیپ رهبری با موضوع ازدواج، انیمیشن ازدواج، مسابقه و اهدا جوایز به شرکت کنتدگان بود.

نکته مهم این مراسم درخواست جوانان دختر و پسر شرکت کننده در جشنواره برای دعوت مجدد از حجت الاسلام شریفی نژاد بود که ایشان قول دادند در اولین فرصت در این شهرستان، سلسله مطالب جوانان وازدواج را ادامه دهند.

این برنامه به همت موسسه فرهنگی نغمه های عشق اندیمشک و با مشارکت هیات مهدی موعود عج و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک برگزار گردید.