پروژه بهسازی آسفالت ورودی جنوبی اندیمشک افتتاح شد

خورنا – روژه بهسازی و روکش آسفالت ورودی جنوبی اندیمشک با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال با حضور مسئولان افتتاح شد.

در مراسمی با حضور معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و گروهی از مسئولان محلی پروژه بهسازی و روکش آسفالت ورودی جنوبی اندیمشک از سمت اهواز افتتاح شد.

مهندس مهری معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با بیان اینکه اندیمشک ورودی استان است گفت: جاده پل زال – اندیمشک – اهواز در مسیر شاهراه جنوب به مرکز قرار دارد و در تلاشیم که بتوانیم در بهینه سازی آن کوشا باشیم.

صیدعیسی دارایی نماینده مردم در مجلس نیز با قدردانی از زحمات دست اندرکاران این پروژه و دیگر پروژه های در دست اجرای شهرستان گفت: در خصوص پل چهارم آذر نیز با راه آهن به توافقات خوبی دست یافته ایم و انشاا… به زودی این پروژه نیز آغاز به کار خواهد کرد تا عمده ای از مشکلات شهرستان مرتفع گردد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی اندیمشک نیز در این مراسم گفت: پروژه بهسازی و روکش آسفالت این مسیر به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از پل بالارود جنوبی تا میدان بسیج با هدف روان‌سازی ترافیک و سهولت رفت‌وآمد وسایل نقلیه انجام گرفته است.

عبدالرحیم رشیدی‌پور افزود: اندیمشک به دلیل واقع شدن در محور اصلی شمال به جنوب کشور جایگاه ویژه‌ای در جابجایی بار و مسافر داشته و این پروژه نیز تاثیر زیادی در کاهش سوانح جاده‌ای در این مسیر پرتردد دارد.

گفتنی است؛ شهرستان اندیمشک دارای ۱۹۳ کیلومتر راه اصلی و ۶۶۶ کیلومتر راه فرعی است.

منبع: اری ترین