صیدعیسی دارایی:

نماینده فهیم اندیمشک: کسانی که علیه شورای نگهبان حرف می زنند مشکل دارند

خورنا – نماینده مردم اندیمشک گفت:کسانی که مشکل دارند خودشان را درست کنند نه اینکه به شورای نگهبان گیر بدهند اگر کسی ریگی به کفش نداشته باشد چرا باید از شورای نگهبان بترسد؟ فقهای متدینی در رأس این شورا حضور دارند که حافظان انقلاب هستند.

صید عیسی دارایی در گفتگو با سایت خبری «رهیاب نیوز» افزود: قانون اساسی همه چیز را روشن کرده است شورای نگهبان هم طبق قانون بر صلاحیت کاندیداها و انتخابات نظارت می کند نمی شود هر جایی که قانون به نفع ما باشد بگوییم قانون خوب است.

وی اضافه کرد: فقهای شورای نگهبان انسان های خداترس و با تجربه ای هستند که آخرت خود را برای این و آن خراب نمی کنند شورای نگهبان تا امروز به وظیفه قانونی خود عمل کرده است و در آینده هم این کار را خواهد کرد.

نماینده مردم اندیمشک همچنین گفت:در سنوات گذشته از تمام جناح ها به مجلس راه پیدا کرده اند یا رئیس جمهور شده اند لذا برای شورای نگهبان چپ و راست فرق نمی کند و هرکس که مشکلی نداشته و قانون و ولایت فقیه را قبول داشته باشد و اهل زد و بند نباشد شورای نگهبان با او کاری ندارد.

وی تصریح کرد: در مجلس نماینده اصولگرا و اصلاح طلب داشته ایم که چون انحرافاتی داشته اند رد صلاحیت شده اند زیرا کسانی که علیه شورای نگهبان حرف می زنند مشکل دارند.

عضو خانه ملت در پایان تأکید کرد: هر کسی نباید وارد مجلس شود و هر کسی نباید رئیس جمهور باشد و باید حساب و کتابی باشد تا هر کس به این جایگاه های مهم دسترسی پیدا کند این وظیفه شورای نگهبان است که بر سلامت و صلاحیت این افراد نظارت کند.