فرماندار اندیمشک:

کمبودهای آزاد راه پل خرم آباد به پل زال رفع می شود

خورنا – فرماندار اندیمشک گفت: با هدف توسعه خدمات شهری و رفع نیاز ارتباطی خوزستان کمبودهای آزاد راه پل زال به اندیمشک رفع می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، حمید رضا گودرزی در نشست شورای ترافیک اندیمشک در محل فرمانداری شهرستان، اظهار داشت: با هدف توسعه
خدمات شهری و رفع نیاز ارتباطی خوزستان با خارج از استان، کمبودهای موجود در آزاد راه خرم اباد به پل زال رفع می شود.

وی گفت: این آزاد راه به عنوان یک محور مواصلاتی مهم و موثر در کشور، نیازمند احداث ایستگاه آتش نشانی، اورژانس و رفع و تکمیل نیاز خود در بخش ناوگان حمل و نقل پلیس راه و رفع اختلالات مخابراتی و احداث مجمتع خدماتی رفاهی با توجه به مسیر طولانی خود در حد فاصل مسیر خوزستان به لرستان است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: توجه به رفع این کمبودهای این آزاد راه زمینه رونق و توسعه بستر ارتباطی استان و افزایش رضایت شهروندان از خدمات این حوزه را، به نحوی مطلوب فراهم می کند.

وی افزود: با توجه به فاصله محدود با فصل بازگشایی مدارس، شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان با مساعدت دیگر بخش های اجرایی و خدماتی اندیمشک، نیازهای بخش های مختلف شهرستان در حوزه ترافیک و حمل نقل و ناوگان عمومی و سرویس های ویژه مدارس اندیمشک را در اسرع زمان رفع کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این جلسه احداث واحد آتش نشانی، پایگاه امداد و نجات جاده ای و یا اورژانس و تامین نیاز ناوگان پلیس راه آزاد راه اندیمشک به خرم آباد تا پایان امسال، مورد تصویب قرار گرفت.

طبق اعلام نماینده شرکت طراح و بهره بردار آزاد راه پل زال به اندیمشک، که در جلسه امروز شورای ترافیک این شهرستان حاضر بود، در این مسیر ارتباطی امکان تردد روزانه بیش از ۱۰ هزار خودور وجود دارد.

در حال حاضر با احتساب سفرهای تابستانی، حدود ۲۰ درصد از ظرفیت این محور مواصلاتی، مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام/