امام جمعه اندیمشک:

۲۰ ویژه برنامه فرهنگی در اندیمشک به مناسبت هفته ولایت برگزار می شود

خورنا – امام جمعه اندیمشک گفت: با هدف توسعه محورهای انقلابی و ارزشی در جامعه بیش از ۲۰ ویژه برنامه فرهنگی در اندیمشک به مناسبت هفته ولایت برگزار می شود.

به گزارش خورنا از اندیمشک، حجت الاسلام نعمت الله خدامی در نشست شورای فرهنگ عمومی اندیمشک، اظهار داشت: اعیاد مبارکه غدیر فرصت توسعه و گسترش ارزش های اعتقادی و معنوی در جامعه، متناسب با نیاز فردی و فرهنگی کشور است.

وی گفت: پیام عید غدیر خم، ولایت پذیری و توجه به شاخص های آن به عنوان یک نیاز مهم اجتماعی، باتوجه به رویکرد انقلابی و اسلامی ما در جامعه است.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: با هدف توسعه محورهای انقلابی و ارزشی در جامعه بیش از ۲۰ ویژه برنامه فرهنگی در اندیمشک به مناسبت هفته ولایت برگزار می شود.

وی گفت: هم چنین به مناسبت دهه ولایت و کرامت و در روز عید غدیر، جشن بزرگ ولایت و تکریم سادات در محل مصلی اندیمشک برگزار و یاد این ایام، گرامی داشته می‌شود.

حجت الاسلام خدامی بیان کرد: دستگاهای اجرایی و فرهنگی شهرستان توجه به برگزاری هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم های ویژه ایام دهه ولایت را به صورت مناسب مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: مردم اندیمشک در عرصه های مختلف انقلابی و اسلامی همواره بر حرکت خود در مسیر انقلاب و ولایت تاکید کرده اند.

امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: با هدف تجلیل از نقش مردم مردم اندیمشک ویژه برنامه گرامی داشت واقعه جسر نادری، شش مهر ماه امسال و در محل این یادمان و با حضور جمع کثیری از مسئولین لشکری و کشوری ویژه برنامه ای برگزار می شود.

انتهای پیام/