پیش بینی برنامه های هفته ازدواج در رامشیر

خورنا – فرماندار رامشیر خبر داد: برنامه های هفته ازدواج شهرستان در قالب جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پیش بینی گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان  در آستانه فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) صبح امروز (شنبه) جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور فرماندار و اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه  فرماندار رامشیر ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس از حضور اعضای ستاد و تشکیل جلسه بررسی مشکلات جوانان تقدیر و تشکر نمود.

سعید فیوضی با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسه ،پیش بینی برنامه های هفته ازدواج می باشد اظهار داشت: یکی از مهمترین مبحث در بخش مربوط به جوانان مبحث ازدواج می باشد بنابراین لازم است با مهم شمردن این ویژگی همه دستگاهها نسبت به اهمیت این موضوع واقف باشند و همه تلاش خود را در جهت رفع موانع پیش روی ازدواج جوانان انجام دهند.

فیوضی  در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان تاکید کرد : دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا گزارش اقدامات و فعالیت‌های انجام شده خود در زمینه نکوداشت هفته ازدواج را به صورت مصور و مستند ظرف مدت یک هفته به فرمانداری  ارسال کنند.

در ادامه پس از  بحث و تبادل نظر اعضاء درخصوص برنامه های هفته ازدواج مقرر گردید به منظور تسهیل و آسان سازی امر مقدس ازدواج، جشنی با موضوع  ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی با مشارکت شهرداری،کمیته امداد و ……… برگزار گردد. همچنین در زمینه  برگزاری کارگاههای آموزشی مهارتهای ازدواج برای جوانان، و ترویج ازدواج آسان از سوی دستگاههای ذیربط اقدامات لازم صورت پذیرد.

گفتنی است در پایان جلسه نیز مراسم تجلیل از مدیران نمونه شهرستان طرح بوسه بر پیشانی ماه خدا (برنامه فرهنگی مذهبی ماه مبارک رمضان) برگزار گردید و از مدیران نمونه با اهدا لوح و هدایای تقدیر شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *