بانوان جوان هفتکل، مقام اول فوتسال استان را کسب کردند و عازم مازندران شدند

خورنا – بانوان جوان شهرستان هفتکل در مسابقات استانی با شسکت ۷ بر صفر تیم بهبهان به مسابقات کشوری اعزام شدند.

 

 

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، در دیدار استانی بانوان استان خوزستان در رده جوانان، شهرستان هفتکل با شکست حریفان خود مقام اول استان را کسب کرد.

 

این مسابقات که ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۹ شهریورماه جاری در سالن شهید سالمی کوی سپیدار اهواز برگزار شد، با قرعه کشی انجام شد تیم هفتکل به مصاف تیم امیدیه رفت.
تیم فوتسال بانوان جوان هفتکل در رقابت با نتیجه ۶ بر ۳ شهرستان دزفول را شکست داد.

 

در مرحله بعد تیم شهرستان امیدیه به دیدار تیم بهبهان رفت و نتیجه ۳ بر صفر از تیم بهبهان گذشت.
سپس در آخرین دیدار تیم هفتکل با حریفان بهبهانی خود توانست ۷ بر صفر به قهرمانی برسد و مقام اول استان در رده جوانان را ازآن خود کند.

 

شایان ذکر است: زهره صفی خانی از بازیکنان تیم فوتسال بانوان هفتکل در دقیقه اول ۲ گل پیاپی به تیم بهبهان زد و همچنین فاطمه رایگان از هفتکل نیز به عنوان خانم گل این مسابقات شناخته شد.
بعد از قهرمانی تیم شهرستان هفتکل در این رقابت ها عصر امروز این تیم جهت شرکت در مسابقات کشوری به سرپرستی مریم طاهری منش عازم استان مازندان شهرستان ساری شد.
منا جابری رئیس هیئت فوتسال هفتکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ندای هفتکل ضمن تشکر از کسانی که در این رقابت ها همکاری کرده اند اظهار داشت: عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال و طریفی نائیب رئیس هیئت فوتسال استان خوزستان همکاری های بسیار فراوانی با این باشگاه داشته اند و داود چهرازی از شهرستان هفتکل نیز مانند همیشه اسپانسری این دوره از رقابت ها را بر عهده گرفته است.
گفتنی است: خبرنگار خبرگزاری ندای هفتکل در حوزه ورزش بانوان نیز جهت کسب خبر به همراه این تیم عازم مازندران شد.

 

 

 

گزارش از: مریم طاهری منش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *