رئیس آبفا هفتکل: ترمیم مخزن آب فلوتین مقدور و به صرفه نیست

خورنا – رئیس اداره آبفا شهری هفتکل گفت: آنچه برای بنده مهم است رفع مشکلات آب شرب هفتکل است و موقعیت شغلی برای حقیر مهم نیست و باید مشکلات دقیق و شفاف گفته شود.

 

 

 

به گزارش خورنا، سیدعلیمراد موسوی در گفتگو با خبرگزاری ندای هفتکل در خصوص شکستگی مخزن آب شهرستان هفتکل اظهار داشت: شامگاه پنج شنبه پنجم شهریورماه مخزن آب هفتکل به دلیل قدمت بالا و فرسودگی آن شکسته و متلاشی شده است.

ایشان تصریح کرد: این مخزن که در نزدیکی روستای نمره دو (فلوتین) می باشد و ظرفیت اسمی ۸ هزار متر مکعب آب دارد اما بدلیل فرسودگی در طباقت بالا ظرفیت واقعی آن کمتر بوده است.

وی افزود: قدمت این مخزن به ۸۰ سال میرسد و شاید این مخزن یکی از قدیمی ترین مخزن استان خوزستان بود که در حال بهره برداری بوده است.

 

این مسئول ادامه داد:  مخزن فوق در گذشته شهر هفتکل و حومه را تغذیه می کرد اما با وجود مخزن بتنی توزیع آب شهر بروی این مخزن انجام می گردید.
رئیس اداره آب شهری هفتکل با اشاهر به اینکه متاسفانه شرکت نفت تا کنون هیچگونه کمکی در این زمینه انجام نداده است گفت: در جلسه ای که روز شنبه برگزار گردید مدیرعامل شرکت نفت قولهایی برای همکاری داده است.

 

موسوی ادامه داد: با همت استانی و فرماندار و نیروهای آبفا در همان روز کمیته بحران تشکیل و مصوبات خوبی نیز جهت مرمیم این مخزن تصویب شد.

 

 

وی افزود: خوشبختانه با تمهیدات لازم، کوچک ترین بحران و قطعی آب در شهر رخ نداد و متوجه مشترکین و همشهریان نشد.

 

 

ایشان ادامه داد: آنچه برای بنده مهم است رفع مشکلات آب شرب هفتکل است و موقعیت شغلی برای حقیر مهم نیست و باید مشکلات دقیق و شفاف گفته شود.

 

 

موسوی گفت: اگر نیروهای پرتلاش اداره آبفا بصورت دلسوزانه همت نمی کردند شاید شهر به شدت دچار بحران بی آبی میشد.

 

 

رئیبس اداره آبفای شهری هفتکل ادامه داد: متاسفانه پوسیدگی مخزن در جهات مختلف بوده و ترمیم آن مقدور و به صرفه نمی باشد.

 

 

وی گفت: مخزن فوق بسیار بیشتر از عمر مفید خود در مدار بوده لذا باید اقدامات لازم جهت ساخت مخزن جدید انجام میشد و امید است این اتفاق به یک فرصت تبدیل شود.

 

 

 

گفتگو از: علی عوض نژاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *