استقبال خوب مردم هفتکل از طومار نفت/ مردم در مراجعه برای امضاء طومار، از نبود کار و درآمد در هفتکل گله مند بودند +گزارش تصویری

خورنا – شهر هفتکل که به عنوان دومین زادگاه نفتی ایران محسوب می شود ،ولی متاسفانه تا به امروز که نزدیک به ۹۰ سال از استخراج و بهره برداری از چاه های هفتکل می گذرد ، این نعمت خدادادی تاثیری  چندانی در رشد و توسعه هفتکل ایجاد نکرده است.

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، شهری که یکی از منابع درآمدی کشور را در دل زمین خود جا داده، ولی جوانانش از بیکاری ۴۳/۶ درصدی رنج می برند

 

عدم ایجاد صنایع تبدیلی مرتبط با نفت ،برداشت و پمپاژ به صورت خام و عدم توجه وزارت نفت به توسعه این شهرستان  باعث شده ،نفت تاثیر چندانی بر توسعه هفتکل نداشته باشد.

 

هر چند سالیان سال است که مردم هفتکل خواستار تغییر نگرش وزارت نفت در خصوص حوزه نفتی هفتکل می باشند ولی این خواسته عموم مردم تاکنون به نتیجه نرسیده است.

 

مدتی است با مشورت تعدادی از دلسوزان هفتکل، طوماری مبنی بر درخواست مردم هفتکل از وزارت نفت برای ایجاد صنایع تبدیلی مرتبط با نفت آماده شده که هم اکنون در حال امضاء توسط مردم می باشد.

 

نکته ای که بسیار حائز اهمیت است، استقبال خوب مردم هفتکل از طومار نفت می باشد که اکثر مردم در مراجعات خود از نبود کار و درآمد در هفتکل گله مند هستند.

 

این طومار هم اکنون  در چاپخانه آقای مهران صفایی روبروی بانک صادرات مستقر است و مردم هفتکل برای امضاء می توانند به این مکان مراجعه کنند.

 

گزارش و عکس از: محمد قنبری

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل