دیدار شهردار بندر و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر بندرماهشهر با دکتر قیصری +تصاویر

خورنا – شهردار بندر و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر بندرماهشهر با دکتر قیصری شاعر ، ادیب ، محقق ، پژوهشگر و  نویسنده شهیر بندرماهشهری دیدار کردند.

سهراب قهرمانی _ خورنا: در شب شانزدهم شهریور ماه نود و چهار غلامحسین کمایی شهردار ،کامران رئیس قنواتی و حسن دوستان دو عضو شورای شهر بندر ماهشهر با حضور در منزل دکتر قیصری در تهران از ساعت بمدت دو ساعت ضمن عیادت از این استاد فرهیخته،از نزدیک در جریان حال عمومی و روند بهبودی این حافظ شناس بزرگ و فرهیخته که یکی از مباهات شهرستان بندر ماهشهر به شمار می آید قرار گرفتند.

کامران رئیس قنواتی عضوی شورای اسلامی شهرستان بندر ماهشهر در خصوص بیان احساسش در زمان دیدار با این ستاره درخشان ادبیات ایران زمین احساس خود را چنین توصیف می کند:

انسان گویی بار دیگر متولد شده است و در کنار این تولد بالاترین امتیازات را تصاحب کرده است گویی با کسی صحبت می کنی که از جنس ما زمینی ها نیست.

IMG-20150911-WA0001 IMG-20150911-WA0002

قداست ، ادب ، نزاکت و کمال استاد قیصری آنچنان ما را تحت تاثیر قرار داد که این یک صد و بیست دقیقه دیدار گویی در یک پلک زدن سپری شد.

رئیس قنوانی افزود هر ثانیه ی این حضور بدون اغراق به اندازه ی ساعتها کلاس درس اهمیت داشت و در اینجا برای شما برگزیده و چکیده از پند و اندرز و فرمایشات و نصایح این بزرگوار اشاره می کنم هرچند حلاوت این سخنان بیشتر در آن است که همای سعادت بر دوشتان بنشیند و از زبان شهد آگین خود استاد بشنوید.

دکتر قیصری:

-گاهی محرومیت ها نعمت است و رفاه بدبختی

دکتر قیصری:

از برخی شایعات در فضای مجازی درباره وضعیت خودم(اینکه دکتر در کماست) بدلیل ایجاد نگرانی برای همشهریانم دلگیر شدم

امیدواریم در آینده نزدیک رونمایی از اثر جدید دکتر را با حضور ایشان در بندرماهشهر داشته باشیم

دکتر قیصری:

-اگر دست کسی را گرفتی و انتظار تشکر داشتی خدمت نکرده ای

-اگر خدمت کردی و بدخلقی دیدی آنگاه خدمتت لطف دارد

ایشان قول دادند به محض بهبودی در بندرماهشهر در خاک خودش ایشان را ملاقات نماییم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • منوچهر سپاس از تکریم بزرگان ماهشهری که رسم ادب را بجا آوردند
  • بهزاد عکاس خوب عکس بنداز که براى انتخابات دوره بعد مى خوایمش
  • ماهشهری خب با عکس کرفتن که چیزی درست نمیشه .... تاسیس بنیاد دکتر قیصری تو ماهشهر چی شد و بکجا رسید آقای شهردار و کامران خان؟؟؟؟!!!!!
  • ناشناس ریا کاری تا کی؟؟ماهمه چیز را میدانیم.