رامی علاسوند: از فراکسیون ما، بین من و سعادت نیا یکی کاندیدا میشود

خورنا –  عضو شورای شهر اهواز با اشاره به برخی تخلفات صورت گرفته توسط تعدادی از افراد نزدیک به نمایندگان شورای این شهر، عنوان کرد: برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر می تواند از انجام تخلفات احتمالی برخی از افراد سودجو جلوگیری کند.

رامی علاسوند با اشاره به اینکه انجام چنین تخلفاتی در شان شورای شهر اهواز نیست، عنوان کرد: تاخیر در برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورا به صلاح مردم و شهر نبوده است.

این نامزد ریاست سومین دوره هیئت رئیسه شورای شهر اهواز، ادامه داد: امیدوارم حالا که انتخابات به ۲۳ شهریورماه موکول شده، دوستان و همکارانم در شورا به صورت فعال و بر اساس منافع مردم، به نامزدهای هیئت رئیسه شورای شهر اهواز رای بدهند.
وی با تاکید بر اینکه نباید مجددا این انتخابات به تاخیر بیفتد، بیان داشت: سرنوشت شهر و شهروندان در گرو برگزاری سالم و صحیح این انتخابات توسط اعضای شورا است.
علاسوند، افزود: در حال حاضر چندین فراکسیون در شورای شهر اهواز جهت انتخاب رئیس آینده این شورا در حال فعالیت هستند که از جمله این فراکسیون ها، فراکسیون مشترک بنده و آقای سعادت نیا رئیس کنونی شورا و فراکسیون آقای رضوی و فراکسیون خانم زیبا صالح پور است.
این عضو شورای شهر در خصوص فراکسیون مشترک وی و رئیس کنونی شورای شهر، عنوان کرد: در روز جمعه آینده، انتخابات داخلی فراکسیون برگزار می شود و از بین من و آقای سعادت نیا، بر اساس رای گیری صورت گرفته، یک نفر باید به عنوان کاندیدای نهایی فراکسیون در انتخابات ریاست شورا و در روز ۲۳ شهرویور ثبت نام کند.
وی همچنین به برنامه های کاری خود در صورت انتخاب به عنوان رئیس سال سوم شورای شهر اهواز اشاره کرد و گفت: در صورت پیروزی در انتخابات ریاست شورای شهر اهواز، مهم ترین مسئله ای که باید شورای شهر آن را دنبال کند، واگذاری مدیریت های واحد خدمات شهری از سوی دولت به شهرداری است.
علاسوند، تصریح کرد: واگذاری خدمات آب و فاضلاب، پلیس، مخابرات، برق و … به شهرداری می تواند خدمات واحد شهری را به همراه داشته باشند و در نتیجه رضایتمندی بیشتری را از سوی مردم در برخواهد داشت.
وی در پاسخ به این سوال برنا که رسیدن به مدیریت واحد شهری می تواند یک رویا نباشد، گفت: قطعا با برنامه ریزی های دقیق و مدونی که در همان سال اول شواری چهارم شکل گرفته بود، مدیریت واحد شهری می تواند به اجرا برسد و فقط در حد یک رویا و آرزو نباشد.