معاون دادگستری خوزستان:

دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد می کند

خورنا – به گزارش ایرنا علی غیاثوند روز چهارشنبه در آیین معارفه رییس دادگاه بخش الوار گرمسیری اندیمشک افزود:دستگاه قضایی به عنوان اساس برقراری عدالت و قضاوت عادلانه در مسیر قانون حرکت کرده و نباید از این مجموعه انتظار رفتار خارج از قانون داشت.

وی با اشاره به اهمیت تلاش مجموعه دستگاه قضایی در مقوله انتخابات افزود:دستگاه قضایی تحت تاثیر برنامه های سیاسی قرار نگرفته و بر اساس وظایف قانونی انجام وظیفه می کند ضمن اینکه برای امور مربوط به انتخابات و ایجاد بستر لازم در فضای مناسب انتخاباتی باید از ریش سفیدان و بزرگان منطقه به عنوان همفکران دستگاه قضا استفاده کرد.

غیاثوند رعایت تقوای الهی و پرهیز از تخریب افراد را مطالبه خود از فعالان عرصه انتخابات عنوان کرد و گفت:دشمنان ایران اسلامی از هرگونه لغزش مسوولان و مردم سوء استفاده کرده و به دنبال ایجاد فضای ناامنی در کشور هستند.

وی بیان کرد:امروز ایران اسلامی در سایه رهبری فرزانه انقلاب و درایت معظم له در امنیت و آسایش خوبی قرار دارد و باید با تلاش و همدلی از این امنیت پاسداری کرد.

این مقام قضایی اظهار کرد: کاهش عوامل ناامنی همچون تیراندازی ، سرقت و درگیری در سایه همدلی و تلاش مشترک محقق می شود.

بخشدار الوار گرمسیری اندیمشک نیز در این آیین گفت:در الوار گرمسیری آتش سوزی جنگل ها موجب از بین رفتن منابع ملی در منطقه شده است که در این راستا دستگاه قضایی باید با عاملان این آتش سوزی ها برخورد نماید.

غلامحسین شرافت زاده با بیان اینکه فرهنگ غلط تیراندازی در مجالس نیازمند برخورد قاطع دستگاه قضایی است بیان کرد:باید از ظرفیت های خوب بخش الوار و منابع مالی مناسب این منطقه به نحو شایسته ای در جهت رشد منطقه و خدمت به مردم بهره گرفت.

مصطفی نظری رییس سابق دادگاه بخش الوار اندیمشک گفت:طی سالهای اخیر بیش از ۹ هزار پرونده در دادگاه بخش الوار گرمسیری مختومه شده است.

وی افزود:دستگاه قضایی در بخش الوار با حفظ استقلال و تعامل با مسوولان در انجام امور محوله و ایجاد امنیت در منطقه موفق عمل کرده است.

در این مراسم با قدردانی از زحمات چهار ساله مصطفی نظری ، رحمان عماد به عنوان رییس دادگاه بخش الوار اندیمشک معرفی شد.

بخش الوار گرمسیری اندیمشک دارای ۱۸۷ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر است.