نماینده اندیمشک: مرسی گفت به آمریکا تکیه کرده بودم

نماینده اندیمشک: بشار اسد به ایران تکیه داد و ماندگار شد

خورنا – نماینده مردم اندیمشک در گفتگو با رهیاب در خصوص بیانات امروز رهبر انقلاب گفت:کسانی که خود را ضعیف می بینند اعتماد به نفس و توکل به خدا ندارند برای همین در طول تاریخ دستشتان به این و آن دراز بوده است و اینگونه افراد ضعیف همیشه زیردست بوده اند.

وی ادامه داد:کشور ما از هر لحاظ غنی است نیروی انسانی کارآمد و نخبه در تمام زمینه ها داریم به جای اینکه دست خود را به سمت بیگانگان دراز کنیم باید از ظرفیت هایی درونی کشور استفاده کنیم.

دارایی تصریح کرد:ایران امروز فرشته نجات خیلی از کشورهاست مرسی رئیس جمهور قبلی مصر گفته بود من به امریکا تکیه دادم و سقوط کردم اما بشار اسد به ایران تکیه داد و ماندگار شد.

وی با بیان اینکه تنها راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی است ادامه داد:باید برای اقتدار بیشتر کشور دسترسی مردم به صنعت معادن کشاورزی وزمینه های دیگر را فراهم کنیم تا اقتصادمان شکوفا شود ما نیازی به امریکا و کشورهای دیگر نداریم.

نماینده اندیمشک تاکید کرد:هنوز خیلی از مسئولان نمی دانند اقتصاد مقاومتی یعنی چه در یک کلمه باید گفت اقتصاد مقاومتی یعنی استفاده از امکانات و نیروی انسانی موجود در کشور است.

وی افزود:امروز امریکایی ها دچار مشکلات اقتصادی و امنیتی عدیده ای شده اند و اگر چیزی هم دارند بواسطه ارتزاق از کشورهای دیگر است.