کاروان‌های راهیان نور سرآمد برنامه‌های هفته دفاع مقدس باشند

خورنا – رضا شیرعلی : حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: دشمنان ایران در هشت سال جنگ تحمیلی علیه نظام نوپای اسلامی می‌خواستند جلوی حرکت انقلاب اسلامی را بگیرند که با رهبری امام امت و جانفشانی جوانان به شکست آنها انجامید.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس ما در ظاهر با رژیم بعثی عراق در جنگ بودیم ولی در باطن، همه کشورهای استعماری این رژیم را حمایت مالی و تسلیحاتی کردند و با ایران وارد جنگ تحمیلی شدند، جنگی که به شرمندگی‌شان منجر شد.
امام جمعه هندیجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان علیه کشورمان عنوان کرد: دشمن می‌خواهد روحیه فداکاری و شخصیت‌های دفاع مقدس را از یاد مردم ببرد و ما امروز با آگاهی بخشی به جوانانمان نباید اجازه چنین کاری را به آنان بدهیم.
شمیل‌پور اضافه کرد: ما نباید بگذاریم که یاد دوران دفاع مقدس فراموش شود و با هر وسیله‌ای که ممکن است باید یاد و خاطرات آن روزهای آتش و خون را زنده نگهداریم.
وی در ادامه به برنامه‌های مطلوب سپاه در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از این برنامه‌ها که تاثیر بسیار خوبی در جوانان دارد همین حرکت کاروان‌های راهیان نور است که همه ما به هر طریق ممکن باید کمک کنیم و این حرکت را غنیمت بشماریم زیرا دشمن امروز از تمام امکانات خود جهت جلوگیری از نفوذ فرهنگ شهادت طلبی در بین جوانان استفاده می‌کند.
امام جمعه هندیجان در پایان بیان کرد: ما باید گوش به فرامین رهبر معظم انقلاب باشیم و هشدارهای ایشان را جدی بگیریم و به ترویج حرکت کاروان‌های راهیان نور بپردازیم تا همچون سال‌های دفاع مقدس در میدان فرهنگی هم با استقامت پیروز شویم.