بازسازی یکی از عملیات‌های دفاع مقدس در شهرستان هندیجان

خورنا – رضا شیرعلی : محمدرشید جعفری صبح امروز در جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم تا خاطرات و ایثارگری‌های رزمندگان را همیشه زنده نگهداریم.
وی خاطرنشان کرد: ما باید از رشادت‌ها و از جان گذشتگی رزمندگان که در طول هشت سال دفاع مقدس از این کشور در برابر سنگین‌ترین حملات از خود نشان دادند به خوبی استفاده کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان افزود: ما در تشکیلات بسیج و با همراهی عزیزان بسیجی همیشه سعی کرده‌ایم به طریقی روحیه ایثار و فداکاری و کمک به مردم را حفظ کرده و نیروهای بسیجی را آماده نگهداریم.
جعفری ادامه داد: در هفته دفاع مقدس امسال نیز با شعار سال «همدلی و همزبانی» می‌توانیم ضمن یادآوری روحیه ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان، نسل جوان را با حوادث پیش آمده برای انقلاب و نظام اسلامی آشنا خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه شان و منزلت خانواده‌های معظم شهدا هیچگاه نباید فراموش شود گفت: توجه به نظام فرهنگی و آموزشی کشور به فرهنگ دفاع مقدس و نمایش اقتدار و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح از اهداف هفته دفاع مقدس است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان در ادامه با اشاره به ۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس، در خصوص ویژه برنامه‌های این هفته گفت: بازسازی یکی از عملیات‌های دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس و دانشگاه‌ها و برپایی نمایشگاه فرهنگی سازماندهی نیروها و اجرای صبحگاه مشترک و غبارروبی عطرافشانی مزار شهدا از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.
جعفری در پایان به نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار اشاره کرد و گفت: ما در سطح استان از بابت پوشش خبری برنامه‌ها چه رسانه ملی و چه خبرگزاری‌ها رتبه خوبی داریم.