استاندار خوزستان: با هدف ایجاد امنیت اقتصادی برای مرزنشینان بر اقتصاد مرز تمرکز کرده ایم

خورنا - بنقل ازروابط عمومی فرمانداری خرمشهر،استاندار خوزستان گفت: با هدف ایجاد امنیت اقتصادی برای مرزنشینان بر اقتصاد مرز تمرکز کرده ایم

خورنا –

بنقل ازروابط عمومی فرمانداری خرمشهر،استاندار خوزستان گفت: با هدف ایجاد امنیت اقتصادی برای مرزنشینان بر اقتصاد مرز تمرکز کرده ایم

استاندار خوزستان در حاشیه سفر خود به خرمشهر گفت: با هدف ایجاد امنیت اقتصادی برای مرزنشینان بر اقتصاد مرز تمرکز کرده ایم و به همین دلیل تردد ما به شهرهای مرزی زیاد شده است.
مقتدایی افزود: امیدواریم افتتاح بازارچه مرزی در آبادان و فعال شدن آن، تاثیر مثبت و خوبی داشته باشد.
وی تصریح کرد: با توجه به حجم زائرینی که اینجا تردد دارند، وجود یک پایگاه و پایانه اقتصادی بسیار مهم است.
استاندار خوزستان اضافه کرد: درحال حاضر، قریب به یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار صادرات از این مرز انجام می شود با این وجود هم زائرین و هم بازرگانان ما راحت نبودند و امکانات و زیرساختها ضعیف بود که بر همین اساس با ساخت سالن پایانه مرزی ده هزار نفری، روزانه در حدود ۶۰ هزار نفر زائر از اینجا تردد خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه خرمشهر، مقتدایی استاندار خوزستان سفر خود را با بازدید از دو کارخانه بردیا جنوب و بوستان اروند درشهرک صنعتی خرمشهر آغاز کرد. وی در جلسه ی حمایت از تولیدات داخلی با حضور مدیران استانی در شرکت نفت و گاز اروندان شرکت کرد. استاندار خوزستان از ایستگاه تقویت فشار آب روستایی در سرحانیه و پروژه ساخت سالن مسافری پایانه مرزی در شلمچه بازدید کرد و در جلسه ستاد ساماندهی زوار اربعین با حضور مدیران دستگاه های ذیربط استانی و شهرستانی شرکت کرد.