آقای شهردار! بودجه عمرانی ماهشهر را در پیاده روسازی های غیراستاندارد هدر ندهید!

سهراب قهرمانی _ خورنا:پیاده روسازی های غیر استاندارد و غیر اصولی به روند دائمی پروژه های شهرداری بندرماهشهر تبدیل شده است و متاسفانه طی سالهای اخیر بخش قابل توجهی از بودجه عمرانی شهرداری بندرماهشهر صرف این گونه پروژه ها شده است اما نبود نظارت و پیمانکاران بی کیفیت با اجرای این پروژه ها موجبات نارضایتی مردم را ایجاد کرده اند.

به گزارش خورنا از ماهشهر، نبود نظارت اصولی در انجام امورات معابر سازی و سنگفرش پیاده روها توسط شهرداری بندرماهشهر بدون کار کارشناسی چیزی جز هدر دادن وقت و سرمایه بیت المال به دنبال ندارد. عرض پیاده رویی که از خیابانها گسترده تر است حکایت از همین امر را دارد.

طی روزهای گذشته بسیاری از ساکنین بلوار طالقانی با تماس های مکرر با پایگاه خبری ما و خبرنگارمان در ماهشهر، خواستار رسیدگی به وضعیت اسف بار پیاده روهای روبروی مسجد سلطانی که ارتفاع و شیب بندی آنها بلندتر از خانه مسکونی در نظر گرفته شده است می باشند.

کافی است یک روز بارانی باشد تا مشاهده شود پیمانکاران زبده شهرداری چه گلی به سر مردم زده اند!

یکی از شهروندان که نخواست نامش فاش شود، گفت: درختانی که ما کاشته بودیم و سالها برای پرورش آنها زحمت کشیده بودیم را به بهانه پیاده رو سازی بریدند و نابود کردند و صدها متر فضای سبز شهر را از بین بردند تا نتیجه کار بشود این پیاده روهای غیر اصولی و مشکل ساز؟!

این شهروند ناراضی اظهار داشت: مسئولان شهرداری چرا بصورت تبعیض آمیز برخورد می نمایند؟ چند صد خانه به شما در این شهر نشان دهیم که کل پیاده روها را تصاحب کرده اند و هیچ یک از مأمورین شهرداری حتی جرات چپ نگاه کردن به آنها را ندارند؟! مگر ما با بقیه چه فرقی داریم که فضای سبز جلوی خانه ما را تخریب کردید اما به سایر کسانی که حتی پیاده رو را حصار کشیده اند کاری ندارید؟

وی ادامه داد: کارهای خوب در سطح شهر انجام شده و در حال انجام است اما تا زمانی که این تبعیض های فاحش در پیاده روسازی و دیگر پروژه های شهرداری وجود دارد و در همه کوچه ها و خیابانهای شهرمان به چشم می خورد؛ آن نیمه پر لیوان همچون سوزنی در انبار کاه است!

به گزارش خورنا، شهردار بندماهشهر اخیرا اعلام کرده بود، پیاده روسازی از الویتهای شهرداری بندرماهشهر است و پروژه پیاده روسازی خیابان طالقانی با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری رسیده بود اما هنوز چیزی از بهره برداری آن نرسیده که صدای مردم این منطقه درآمده است.

گفتنی است، شهرداری بندرماهشهر طی سالهای اخیر بخش زیادی از بودجه عمرانی خود را صرف پیاده روسازی کرده است که در صورت اجرای صحیح، استاندارد، اصولی میتوانست یکی از بهترین اقدامات شهرداری بندرماهشهر باشد اما ضعف در اجرای این پروژه در سطح شهر به شدت لمس میشود.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد بسیار خوب گزارش فرمودید حرف دل مردم را زدید به کی درد دلمان و آمارهای آبکی را فریاد کنیم
  • غبیشاوی والحق والانصاف راست میگن نه نظارتی نه کار درستی انجام والله حیف نیست این همه دارن هزینه میکننن ازبیت المال بعد یه نفر از خدا ترس پیدا نمیشه جلوی این همه ریخت و پاش رو بگیرن
  • غبیشاوی والحق والانصاف راست میگن نه نظارتی نه کار درستی انجام والله حیف نیست این همه دارن هزینه میکننن ازبیت المال بعد یه نفر از خدا ترس پیدا نمیشه جلوی این همه ریخت و پاش رو بگیرن کاش که به نظر ما اهمیت میدادن
  • عبدالامیر ای کاش مقداری ازاین بودجه رو به شهرک طالقانی محروم میدادن با جمعیتی که بالغ بر ۴۵۰۰۰ نفر میباشند از کلیه امکانات ورزشی از قبیل زمین چمن کلاً و رشته های دیگر ورزشی محروم میباشند با توجه به اینکه جوانا با استعدادی در این منطقه است شهردار محترم یک بودجه فرهنگی به این منطقه تخصیص دهند
  • لیدا پورجعفر با سلام تشکر از مطلب بسیار بجا و خوبتان.
  • مریم عالی بود.حرف دل همه مردم ماهشهر به خصوص خیابان طالقانی رو زدید.مرسی از سایت خوبتون و گزارشهای نابتون.
  • حسن سلام مهمتر اینکه یک مشت بچه شدن پیمانکار پیاده رو کنار دانشگاه
  • حیدری سلام اینقدرکیفت پروژهای شهرداری پائین هستند که حتی بچه های مامتوجه می شوندولی ناظرین محترم شهرداری...........؟
  • محمد پورجعفر ما ساکنین منازل پنجاه دستگاه خیابان طالقانی ضمن تشکر و قدردانی از خبر گذاری خورنا جناب آقای قهرمانی که اشراف کامل بر مسایل و مشکلات شهر دارند و از سطوحی به آنها می نگرد که متأسفانه شهرداری چنین دیدگاهی ندارد چرا که خورنا بسیار فعال، پویا ،متعهد و دلسوز و از این که بودجه و سرمایه مملکت صرف کارهایی میشود که هیچ مطالعه و کارشناسی روی آنها صورت نگرفته و هیچ مشورت و تبادل نظری هم با اهالی منطقه مورد نظر انجام نمی گیرد گله مند است در نتیجه اعمال این شیوه بیشترین زیان و ضرر و خسارت متوجه ساکنین منازل فوق الذکر در باب به اصطلاح تعریض و تسطیح پیاده رو میشود که نهایتا این منازل پایینتر از سطح پیاده رو و افت قیمت ودر زمستان سیلاب نصیبشان خواهد شد در خاتمه چنانچه شهرداری خسارت وارد شده را جبران ننماید همچنان رساتر و شیواتر صدای خود را به سمع و نظر مقامات دولت جمهوری اسلامی خواهیم رساند.
  • ناشناس با سلام لطفا پیمانکاران خوبره استفاده کنید اقای شهردار بچهای کوچک را به عنوان پیمانکار از انها استفاده می کند با تشکر
  • محمد پورجعفر ما ساکنین منازل ۵۰ دستگاه خیابان طالقانی ضمن تشکر و قدردانی از خبرگزاری خورنا جناب آقای قهرمانی که اشراف کامل بر مسایل و مشکلات شهر دارند و از سطوحی به آنها می نگرد که متاسفانه شهرداری چنین دیدگاهی ندارد چرا که خورنا بسیار فعال ،پویا ،متعهد و دلسوز از اینکه بودجه و سرمایه مملکت صرف کارهایی می شود که هیچ مطالعه و کارشناسی روی آنها صورت نگرفته و هیچ مشورت و تبادل نظری هم با اهالی منطقه مورد نظر انجام نمی گیرد گله مند است در نتیجه اعمال این شیوه بیشترین زیان و ضرر و خسارت متوجه ساکنین منازل فوق الذکر در باب به اصطلاح تعریض و تسطیح پیاده رو می شود که نهایتا این منازل پایین تر ازسطح پیاده رو و افت قیمت و در زمستان سیلاب نصیبشان خواهد شد در خاتمه چنانچه شهرداری ماهشهر خسارات وارد شده را جبران ننماید همچنان رساتر و شیواتر صدای خود را به سمع و نظر مقامات کشوری خواهیم رساند.