شهردار هندیجان هشدار داد: عده ای درصدد ضربه زدن به توسعه شهر هستند

خورنا – عده ای در شهر به جان شورای شهر و شهرداری افتاده اند و با دادن اطلاعات غلط به امام جمعه بزرگوار ،در فضای مجازی و افکار عمومی در حال ضربه زدن به توسعه شهر هستند.

عده ای در شهر به جان شورای شهر و شهرداری افتاده اند و با دادن اطلاعات غلط به امام جمعه بزرگوار ،در فضای مجازی و افکار عمومی در صدد ضربه زدن به توسعه شهر هستند.
شهردار هندیجان در گفت و گو با خبرنگار ما با ایراد این مطلب گفت:اینجانب با تبعیت از دستورات امام جمعه شهر برای حل مشکلات نظافت شهر برابر داشته ها و توان به حمایت از پیمانکار خواهم پرداخت و به برخی ها هشدار می دهم اجازه ندهند افرادی مغرض حقوق بیت المال را تضییع کنند.
غلامرضا درویشی اظهارکرد: حدود سه ماه است که نظافت شهر را به پیمانکاری با سابقه چندساله در امر خدمات شهرهای مثل ماهشهر سپرده شده است که کمتر جایی جسارت چنین کاری را دارد .
وی افزود: این تغییر به دلیل بافت سنتی شهر ، انجام کار بیشتر و با کیفیت تر لازمه صبر و تحمل مردم ، درایت و دوراندیشی مسئولان شهری و حمایت بیشتر انها را می طلبد.
شهردارهندیجان با اشاره به اینکه در این دوره گذر مشکلاتی ایجاد شده است گفت: عده ای در شهر به جان شورای شهر و شهرداری افتاده اند و با دادن اطلاعات غلط به امام جمعه بزرگوار و در فضای مجازی و افکار عمومی در صدد ضربه زدن به توسعه شهر را دارند