منعی برای برگزاری میتینگ ها و همایش های سیاسی در اهواز وجود ندارد

خورنا – ارزانی بیرگانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون تخلفی از سوی کاندیداها مشاهده شده است، اظهار داشت:هنوز به صورت جدی تخلفی مشاهده نشده ولی اگر به موردی برخورد کردیم مسلما تذکرات لازم را خواهیم داد .

فرماندار اهواز گفت :برای برگزاری سخنرانی و جلسات سیاسی هیچ مانعی وجود ندارد و همه ی گروه ها می توانند درخواستهای خود را در این خصوص مطرح کنند و با اخذ مجوزهای لازم برنامه های خود را برگزار کنند .
اسماعیل ارزانی در گفتگو با خبرنگار پانا فضای سیاسی حاکم بر شهرستان اهواز را خوب توصیف کرد .
وی در خصوص انتخابات مجلس آینده گفت:هنوز رسما وارد فضای انتخابات نشدیم و فعلا گروه های سیاسی مشغول یارگیری و بررسی گزینه های پیش رو هستند و خیلی ها در حال آماده شدن برای ورود به عرصه ی انتخابات هستند .
فرماندار اهواز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون تخلفی از سوی کاندیداها مشاهده شده است ، اظهار داشت:هنوز به صورت جدی تخلفی مشاهده نشده ولی اگر به موردی برخورد کردیم مسلما تذکرات لازم را خواهیم داد .
ارزانی همچنین خاطر نشان کرد که برای برگزاری جلسات سیاسی و سخنرانی از سوی تشکل ها و گروه های سیاسی نیز هیچ مانعی وجود ندارد و همه ی گروه ها می توانند درخواستهای خود را در این خصوص مطرح کنند و با اخذ مجوزهای لازم برنامه های خود را برگزار کنند .