آموزشگاه علمی زکریا وابسته به موسسه ابناء افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری خورنا به نقل از پایگاه خبری اندیمشک جوان، در مراسم افتتاحیه آموزشگاه علمی زکریا که در اندیمشک برگزار شد، دکتر محمد عیسی وند گفت: این آموزشگاه با همکاری نخبگان و جوانان شایسته این شهر در موسسه نخبگان ابناء صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: در یکی از جلساتی که با اعضای انجمن ابنا داشتیم بنا بر این شد که این موسسه راه اندازی شود و امیدواریم که شروع کننده مسیری باشیم که نتیجه خوبی داشته باشد.

دکتر محمد عیسی وند در پایان شهادت جوان مدافع حرم احمد حیاری جوان دلاور شوشی که برای دفاع از حریم اهل البیت به سوریه رفته بود درشهر لازقیه به افتخار شهادت نائل شده بود را تسلیت گفت.

در ادامه عضو شورای شهر اندیمشک گفت: در هزاره سوم دنیا به این سو می رود که کمتر از منابع فیزیکی استفاده کند و بیشتر رو به سوی استفاده از منابع فکری و دانش می رود.

صدیقه میری در ادامه افزود: بسیاری از مدیران و مسئولان عمده مشکلات موجود را مرتبط با مسائل فیزیکی می دانند در صورتیکه می توانند با پرورش منابع انسانی منابع فیزی را بدست آورد.

وی گفت: اگر بخواهیم در دنیایی که به سمت جهانی شدن می رود عقب نمانیم با این مقوله را پرورش دهیم.

عضو شورای شهر اندیمشک افزود: امروزه مرزهای جغرافیایی برداشته شده و فقط مرزهای دانش وجود دارند و اگر بخواهیم از مقوله جهانی شدن عقب نمانیم باید از الگویی مناسب استفاده کنیم  و به نظر بنده دکتر عیسی وند نمونه خوب و مناسبی هستند.

وی تصریح کرد : دکتر محمد عیسی وند با کمترین امکانات توانست از بیشترین ظرفیت ها استفاده کند و امروز به این ظرفیت رسیده است و مسیری برود که بتواند کار آفرین باشد.

مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگ عمومی و اقوام گفت: امروز نسل جوان ما باید بتواند دین و فرهنگ خود را با شفافیت بشناسد تا بتوان آن را به نسل های آینده خود منتقل کند.

سید رسول موسوی تصریح کرد: اعتلای فرهنگ و دانش از اهداف جمهوری اسلامی است که در سایه اعتدال و معرفت دینی می توان به آن رسید.

مدیر مسؤول روزنامه عصر کارون افزود: امیدوارم که این موسسه منشاء خیر و برکت باشد و بتوانید همین اعتدال را حفظ کنید.

وی افزود: ما اعتدال را پذیرفته ایم چرا که دین ما دین اعتدال است وامروز هم دنیا به این نتیجه رسیده است که راه اعتدال را برگزیند.

سید رسول موسوی در ادامه افتتاح این موسسه را به فال نیک گرفت و برای اعضای انجمن و دکتر عیسی وند آرزوی موفقیت کرد.

در این همایش جمعی از اعضای انجمن و موسس آن (علی پارسایی)   حضور داشتند.

گفتنی است این موسسه با همکاری انجمن بزرگ نخبگان اندیمشک ( ابنا) مختص دانشجویان نخبه اندیمشکی راه اندازی شده است.

انجمن علمی زکریا در اندیمشک افتتاح شد