نماینده مردم دزفول در نشست خبری با اصحاب رسانه

نماینده دزفول: هیچ دلیلی برای اینکه وارد حاشیه شوم وجود ندارد

یاسین مهرپرور- خورنا – نشست خبری مهندس پاپی زاده نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه روز ۵شنبه ۱۲ شهریور ۹۴ در دفتر ایشان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خورنا از دزفول، پس از خیرمقدم به اصحاب رسانه شهرستان ,مقرر گردید که خبرنگاران سوالات خود را پرسیده و سپس نماینده دزفول به سوالات پاسخ دهند .

سوالات مربوط به حوزه های مختلف از جمله اختلافات بین مسولین ارشد شهرستان , میراث فرهنگی ,معظل ریزگرد ها و محیط زیست و مبحث مهم تعرفه های برق خوزستان در فصل گرم سال بودند که از سوی خبرنگاران حاضر مطرح گردید .

پاپی زاده در خصوص اختلافات بین مسولین ارشد چنین پاسخ داد: با هیچ یک از مسولین اختلافی ندارم و حاضر هستم خدمت مسولین بروم تا مشکلات مردم دزفول حل گردد و هیچ دلیلی ندارد که وارد حاشیه شوم.

وی افزود :باید در حوزه میراث فرهنگی به جاذبه های پل باستانی ,آسیاب های آبی و بافت خشتی و کهن دزفول فعالیت های بیشتری صورت گیرد

همچنین از پیگیری برای ارتقا میراث فرهنگی دزفول به معاون مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد و نیز اعلام نمود که طرح مطالعه تلکابین دزفول شروع شده است.

عباس پاپی زاده بیان کرد که برای حل معظل ریزگرد هایی که امان مردم را بریده در مجلس فراکسیونی ایجاد شده که طرح احیا و جلوگیری از تخریب تالاب ها که شامل جلوگیری از انتقال آب و سد سازی می شود و با اضافه کردن ۶۰میلیارد تومان به بودجه ۱۱۰ میلیاردی سازمان محیط زیست به این منظور اضافه گردی

همچنین در خصوص افزایش قیمت تعرف های برق چنین بیان کرد که این طرح فقط توسط ۳ تن از نمایندگان خوزستان امضا شده که ایشان جز آنها نبوده وبلکه مخالف این طرح بوده است

پاپی راده از تهیه ۱۱ هزار تن قیر رایگان از وزارت نفت برای اجرای پروزه کمربندی غرب دزفول خبرداد.