پیام تبریک کاندیدای اصلاح طلبان ماهشهر به مناسبت سالروز تاسیس خورنا

خورنا – علیرضا شریفی، کاندیدای اصلاح طلبان ماهشهر، امیدیه و هندیجان برای حضور در انتخابات مجلس دهم، در پیامی سالروز تاسیس خورنا را تبریک گفت. متن پیام:

آغاز پنجمین سال فعالیت سایت وزین خورنا را خدمت مدیریت  محترم و تمامی دست اندرکاران ارجمند تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش فعالین گرانقدر که در جهت آگاهی بخشی ، اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و ارتقاء فرهنگ عمومی با لحاظ اصل  اخلاق با ارایه ی اخبار و تحلیل و آسیب شناسی های کارشناسانه  ، تمامی مساعی خود را بکار می بندند تشکر و سپاسگزاری نموده و توفیق روزافزون و سربلندی شما را آرزومندم.

با احترام  . شریفی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ماهشهری آقای مهندس شریفی!!! بیصبرانه منتظر ورود حضرتعالی هستیم تا بتوانید هم به وظیفه ملی خود عمل نمائید و هم به وظیفه منطقه ای و اصلاح وضعیت گریه آور اداری موجود ماهشهر آیا حضرتعالی با فرماندار ماهشهر ارتباط دارید؟ آیا ایشان نماینده دولت تدبیر است ؟ چرا هنوز بعضی از مدیران احمدی نژاد را در ماهشهر حفظ کرده تا به تخلفات کلانشان ادامه بدهند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • نوروزی آیا رد صلاحیت اصلاح طلبان ماهشهری تکرار می شود. آیا آنها باز تاکتیک دیگری دارند، آیا اصلاح طلبان به قومیت توجه دارند.
  • یه ماهشهری دلسوز رای ما فقط حاج خلیل حیات مقدم