همایش بزرگ خانواده و دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر برگزار می گردد

خورنا -سرپرست دفتر فرهنگ اسلامی واحد بندرماهشهر از برگزاری همایش خانواده و دانشگاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهنوی استاد حوزه و دانشگاه و مشاور خانواده در این واحد دانشگاهی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن حیاتی سرپرست دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی جدید و به منظور پیوند و برقراری ارتباط بیشتر خانواده و دانشگاه و تقویت بنیان خانواده این نهاد مقدس، دفتر فرهنگ اسلامی واحد اقدام به برگزاری همایشی با عنوان خانواده و دانشگاه در همین راستا را دارد.
حیاتی با بیان اهداف برگزاری این همایش در سال جاری افزود: یکی از مهمترین اهداف همایش خانواده و دانشگاه در سال جاری ایجاد همدلی و همزبانی بین اعضای یک خانواده و همچنین بین خانواده و دانشگاه می باشد.
سرپرست دفتر فرهنگ اسلامی واحد بندرماهشهر ضمن دعوت از دانشجویان و خانواده های آنان جهت شرکت در این همایش گفت: در این همایش علمی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهنوی استاد حوزه و دانشگاه برگزار می شود در خصوص رمزها و رازهای یک خانواده خوشبخت ایرانی صحبت خواهد شد.
گفتنی است که همایش خانواده و دانشگاه با حضور دانشجویان و خانواده های آنان و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دهنوی پنجشنبه ۱۹ شهریور ماه و از ساعت ۹:۳۰ صبح در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر برگزار خواهد شد.