مجتمع ورزشی شبکه بهداشت و درمان هندیجان افتتاح شد

خورنا -خورنا-یونس عبادی-طی مراسمی به مناسبت هفته دولت با حضور جعفری نسبت فرماندار ، شمیلی پور امام جمعه,محمدیان رییس اداره بهداشت و درمان و جمعی از مسئولان مجتمع ورزشی شبکه بهداشت و درمان هندیجان افتتاح شد.

هوشنگ محمدیان رییس شبکه بهداشت و درمان هندیجان درگفتگو با یونس عبادی خبرنگارورزشی خورنا  اظهارکرد:عملیات اجرایی این پروژه تحت عنوان مجتمع
ورزشی شهداء شبکه بهداشت و درمان هندیجان در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع  و برای احداث آن بیش از ۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود:با افتتاح این مجموع ورزشی  که شامل  زمین فوتبال ساحلی, والیبال ،هندبال,کشتی و کبدی ساحلی  می باشد از این پس شاهد شکوفایی و گسترش ورزش ساحلی در شهرستان باشیم.

محمدیان گفت:سلامتی بزرگترین نعمتی است که در اختیار بشر قرار دارد زیرا بدون آن بهره بردن از سایر نعمت ها امکان پذیر نیست امیدوارم با ایجاد و توسعه امکانات فرهنگی -ورزشی سلامت جسمی و روحی افراد بویژه در جوانان شهرستان فراهم  گردد.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان هندیجان خاطر نشان کرد : به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گرانقدر هفده شهریورماه برای اولین بار  مسابقات والیبال و فوتبال ساحلی ویژه ادارات شهرستان برگزار می شود که امیدواریم مورد استقبال  قرار بگیرد تا همه چیز برای پویایی این ورزش در هندیجان آماده شود و  گام بزرگی در گسترش این ورزش درشهرستان  برداشته شود.

گفتنی است هوشنگ محمدیان سرپرست شبکه بهداشت و درمان هندیجان از ورزشکاران بنام استان خوزستان می باشد که علاوه بر دارابودن کسب مقام قهرمانی درسطح استان و کشوردررشته دومیدانی درکارنامه ورزشی وی مربیگری تیمهای فوتبال استقلال و فرهنگ رامهرمز-سیمان بهبهان-استقلال ملاثانی و هما بندردیلم به چشم میخورد.