فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

داشتن تفکر بسیجی مظهر اقتدار ما است

خورنا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: داشتن تفکر بسیجی و به عنوان عامل گسترش روحیه ایثار و شهادت در بین آحاد مردم، مظهر اقتدار ما است و این روحیه توانسته در زمینه های مختلف از انقلاب اسلامی و ارزش های آن در تاریخ معاصر را نگهداری، و زمینه اعتلا بستر اسلامی کشور و عزت جامعه را به نحوی مطلوب فراهم کند.

به گزارش خورنا از اندیمشک، به مناسبت گرامیداشت روز بسیج کارمندی، عصر امروز همایش روز بسیج کارمندی در تالار خورشید اندیمشک برگزار شد.

غلامرضا قربانی در این مراسم، اظهار داشت: شهید باهنر و شهید رجایی در عرصه خدمت رسانی جلوه ای ممتاز از خود در تاریخ انقلاب ماندگار کرده‌اند.

وی گفت: اقشار مختلف اجتماعی به خصوص نسل جوان باید شهید باهنر و شهید رجایی را به عنوان الگوی موفق حیات خود در عرصه های مختلف فردی و اجتماعی
مورد توجه قرار دهند تا زمینه خبر و برکت مادی و معنوی خود را به نحوی مطلوب فراهم کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک عنوان کرد: بسیج و بسیجی یک روحیه معنوی و مؤثر در پیشرفت و آبادانی کشور است.

وی افزود: کارمندان با روحیه بسیجی و جهادی کشور را به سوی موفقیت و پیشرفت سوق خواهند داد و زمینه توسعه و پیشرفت جامعه را در بخش های مختلف
فراهم می‌کنند.

قربانی بیان کرد: داشتن تفکر بسیجی و به عنوان عامل گسترش روحیه ایثار و شهادت در بین آحاد مردم، مظهر اقتدار ما است و این روحیه توانسته در زمینه های مختلف از انقلاب اسلامی و ارزش های آن در تاریخ معاصر را نگهداری، و زمینه اعتلا بستر اسلامی کشور و عزت جامعه را به نحوی مطلوب فراهم کند.

وی گفت: روحیه بسیجی در میان کارمندان جامعه نیز بسیار پررنگ است و کارمندان همواره بر این باور به عنوان یک اصل و نیاز مهم فردی و اجتماعی تاکید داشته‌اند.