مدیر کل امور عشایر خوزستان:

طرح آب رسانی به مناطق محروم اندیمشک افتتاح شد

خورنا – مدیر کل امور عشایر خوزستان گفت: با هدف توسعه خدمات به شهروندان و توسعه رضایت عمومی و افزایش شاخص های توسعه در شهرستان طرح آب رسانی به مناطق محروم اندیمشک افتتاح شد.

به گزارش خورنا از اندیمشک، علی رحم کریمی در حاشیه افتتاح طرح های آب رسانی مناطق روستایی اندیمشک، اظهار داشت: عشایر همواره در دفاع از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی ما از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

وی گفت: عشایر در عرصه های مختلف اجتماعی با حضور فعال خود در دروان پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خدمات جلوه ای ممتاز از ایثار و افتخار را در دوران اخیر و در تاریخ انقلاب به ثبت رسانده‌اند

مدیر کل امور عشایر خوزستان عنوان کرد: عشایر با توجه به نقش مهم و مؤثر خود در حوزه های مختلف تولیدی، نیازمند توجه و رفع نیازهای ضروری خود در بخش های مختلف و ارائه خدمات مناسب عمرانی و توسعه اقتصادی هستند.

وی افزود: با هدف توسعه خدمات به شهروندان و توسعه رضایت عمومی و افزایش شاخص های توسعه در شهرستان طرح آب رسانی به مناطق محروم اندیمشک افتتاح شد.

کریمی بیان کرد: با افتتاح این طرح‌ها ۴۵۰ نفر در شهرستان و در ۲۴ روستای محروم اندیمشک از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

وی گفت: این طرح با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال در اندیمشک پیش بینی و احداث شده است که در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز به زودی به بهره برداری کامل خواهد رسید.